Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27738
Назва: Психодизайн навчальної і професійної діяльності
Автори: Коць, Михайло Онисимович
Бібліографічний опис: Коць М. О. Психодизайн навчальної і професійної діяльності : методичні рекомендації до вивчення освітнього компонента / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2025. 28 с.
Дата публікації: 20-лют-2025
Дата внесення: 14-тра-2025
Країна (код): UA
Теми: психодизайн
навчальна діяльність
професійна діяльність
Короткий огляд (реферат): Мета освітнього компонента «Психодизайн навчальної та професійної діяльності» – забезпечення формування у здобувачів освіти сучасного розуміння професіоналізму. Курс спрямований на засвоєння теоретичних знань про особливості різних видів трудової діяльності людини та її підготовки до праці. Також розглядаються психологічні аспекти виробничого навчання, а здобувачі освіти навчаються застосовувати сучасні психологічні рекомендації щодо організації навчальної та професійної діяльності, а також розвитку кар’єри. На основі отриманих знань формується психологічна готовність до здійснення кваліфікованої діагностичної, консультативної та корекційної роботи. Методичні рекомендації містять основні завдання, спрямовані на засвоєння освітнього компонента "Психодизайн навчальної та професійної діяльності" для здобувачів магістерського рівня ОПП «Психологія».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27738
Тип вмісту: Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psyhodyz_metod.pdf414,06 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.