Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27664
Назва: Підготовка студентів педагогічних спеціальностей до реабілітаційної роботи з дітьми з порушеннями опорно-рухового апарату в умовах інклюзивного навчання
Автори: Кузава, Ірина Борисівна
Сіпко, Людмила Олександрівна
Бібліографічний опис: Кузава І.Б., Сіпко Л.О. (2025). Підготовка студентів педагогічних спеціальностей до реабілітаційної роботи з дітьми з порушеннями опорно-рухового апарату в умовах інклюзивного навчання. Наукові інновації та передові технології (серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»). 2025. № 4(44). С. 1284-1296. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2025-4(44)-1284-1295
Журнал/збірник: Наукові інновації та передові технології (серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»)
Випуск/№ : 4(44)
Дата публікації: 19-кві-2025
Дата внесення: 23-кві-2025
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Київ
DOI: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2025-4(44)-1284-1295
УДК: 378.016(045)
Теми: студенти
професійна підготовка
реабілітаційна робота
діти
порушення опорно-рухового апарату
класифікація
діагностика
фізична культура
інклюзивне навчання
спеціальна педагогіка
Діапазон сторінок: 1284-1296
Короткий огляд (реферат): Актуалізовано проблему реабілітації дітей різних віковихкатегорій із порушеннями опорно-рухового апарату в контексті інклюзивногонавчання. Наголошено, що за відсутності вчасно проведеної реабілітаційної роботи тривале статичне навантаження ускладнює структурні деформації в кістково-м’язовій системі та приводить до захворювання внутрішніх органів, що з часом позначається на працездатності у зрілому віці та життєдіяльності в цілому. Акцентовано на тому, що до категорії дітей із порушеннями опорно-рухового апарату прийнято відносити дітей із розладом рухових функцій, що характеризуються порушеннями координації, темпу рухів, обмеженням їх обсягу і сили, що приводить до обмеження рухів. Визначено мету статті, що полягає в теоретичному обґрунтуванні необхідності професійної підготовки студентів педагогічних спеціальностей до реабілітаційної роботи з дітьми з порушеннями опорно-рухового апарату в умовах інклюзивного навчання. Подано результати експерименту, інструментарієм проведення якого обрано метод вивчення та аналізу науково-методичної літератури, антропометрію, дискретне опосередковане спостереження. Зроблено висновок, згідно з яким функціональні порушення постави є найбільш поширеним відхиленням у скелетно-м’язовій системі сучасних дітей дошкільного і шкільного віку, а формування правильної постави залежить від ряду анатомічних, фізіологічних і соціальних чинників. Розглянуто різні категорії дітей із порушеннями опорно-рухового апарату різного ступеня тяжкості, напрями реабілітаційної роботи з такими дітьми. Наголошено на тому, що питання про інклюзію таких дітей слід розглядати зважено й індивідуально, виходячи з можливостей реалізації особливих освітніх потреб дитини в конкретному освітньому середовищі та її власних ресурсів. Зазначено фокусні групи населення, на які поширюється сфера професійної діяльності ортопедагога .
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27664
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22346.pdf219,85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.