Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27664
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузава, Ірина Борисівна-
dc.contributor.authorСіпко, Людмила Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-04-23T08:31:37Z-
dc.date.available2025-04-23T08:31:37Z-
dc.date.issued2025-04-19-
dc.identifier.citationКузава І.Б., Сіпко Л.О. (2025). Підготовка студентів педагогічних спеціальностей до реабілітаційної роботи з дітьми з порушеннями опорно-рухового апарату в умовах інклюзивного навчання. Наукові інновації та передові технології (серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»). 2025. № 4(44). С. 1284-1296. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2025-4(44)-1284-1295uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27664-
dc.description.abstractАктуалізовано проблему реабілітації дітей різних віковихкатегорій із порушеннями опорно-рухового апарату в контексті інклюзивногонавчання. Наголошено, що за відсутності вчасно проведеної реабілітаційної роботи тривале статичне навантаження ускладнює структурні деформації в кістково-м’язовій системі та приводить до захворювання внутрішніх органів, що з часом позначається на працездатності у зрілому віці та життєдіяльності в цілому. Акцентовано на тому, що до категорії дітей із порушеннями опорно-рухового апарату прийнято відносити дітей із розладом рухових функцій, що характеризуються порушеннями координації, темпу рухів, обмеженням їх обсягу і сили, що приводить до обмеження рухів. Визначено мету статті, що полягає в теоретичному обґрунтуванні необхідності професійної підготовки студентів педагогічних спеціальностей до реабілітаційної роботи з дітьми з порушеннями опорно-рухового апарату в умовах інклюзивного навчання. Подано результати експерименту, інструментарієм проведення якого обрано метод вивчення та аналізу науково-методичної літератури, антропометрію, дискретне опосередковане спостереження. Зроблено висновок, згідно з яким функціональні порушення постави є найбільш поширеним відхиленням у скелетно-м’язовій системі сучасних дітей дошкільного і шкільного віку, а формування правильної постави залежить від ряду анатомічних, фізіологічних і соціальних чинників. Розглянуто різні категорії дітей із порушеннями опорно-рухового апарату різного ступеня тяжкості, напрями реабілітаційної роботи з такими дітьми. Наголошено на тому, що питання про інклюзію таких дітей слід розглядати зважено й індивідуально, виходячи з можливостей реалізації особливих освітніх потреб дитини в конкретному освітньому середовищі та її власних ресурсів. Зазначено фокусні групи населення, на які поширюється сфера професійної діяльності ортопедагога .uk_UK
dc.format.extent1284-1296-
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectстудентиuk_UK
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UK
dc.subjectреабілітаційна роботаuk_UK
dc.subjectдітиuk_UK
dc.subjectпорушення опорно-рухового апаратуuk_UK
dc.subjectкласифікаціяuk_UK
dc.subjectдіагностикаuk_UK
dc.subjectфізична культураuk_UK
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UK
dc.subjectспеціальна педагогікаuk_UK
dc.titleПідготовка студентів педагогічних спеціальностей до реабілітаційної роботи з дітьми з порушеннями опорно-рухового апарату в умовах інклюзивного навчанняuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.52058/2786-5274-2025-4(44)-1284-1295-
dc.citation.issue4(44)-
dc.citation.journalTitleНаукові інновації та передові технології (серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»)-
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameКиївuk_UK
dc.subject.udc378.016(045)uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22346.pdf219,85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.