Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2760
Title: Педагогічні основи застосування здоров’язбережувальних технологій у навчальному процесі на уроках фізичної культури в загальноосвітніх школах
Other Titles: Pedagogical Basics of Implementation of Health-Saving Technologies in Educational Process at the Lessons of Physical Educaton at General Schools
Authors: Носко, Микола
Браташ, Сергій
Nosko, Nikolay
Bratash, Sergey
Bibliographic description (Ukraine): Носко М. Педагогічні основи застосування здоров’язбережувальних технологій у навчальному процесі на уроках фізичної культури в загальноосвітніх школах / М. Носко, С. Браташ // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. № 1(21) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки, 2012. – C. 116–119.
Issue Date: 2013
Date of entry: 21-Jan-2014
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: здоров’я
технології навчання
навчальний процес
фізична культура
health
technology learning
academies process
physical culture
Abstract: Розглянуто питання застосування здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів. Представлено педагогічний досвід використання оздоровчих технологій та виконано аналіз основних понять здоров’язбережувальних технологій. Установлено, що урок фізичної культури в школі є одним із фундаментальних факторів збереження та зміцнення здоров’я учнів. Окреслені проблеми вимагають від працівників освіти нових педагогічних підходів щодо формування в школярів навичок збереження здоров’я. We have studied questions of implementation of health-saving technologies in educational process of general educational establishments. We have conducted an experiment of usage of health-saving technologies and we hace carried out the analysis of main notions of health-saving technologies. We have found out that a physical culture lesson at school is one of fundamental factors in saving and strengthening of health of pupils. The indicated problems need new pedagogical approaches towards the formationa of health-saving skills among pupils.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2760
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nosko.pdf214,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.