Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2760
Title: | Педагогічні основи застосування здоров’язбережувальних технологій у навчальному процесі на уроках фізичної культури в загальноосвітніх школах |
Other Titles: | Pedagogical Basics of Implementation of Health-Saving Technologies in Educational Process at the Lessons of Physical Educaton at General Schools |
Authors: | Носко, Микола Браташ, Сергій Nosko, Nikolay Bratash, Sergey |
Bibliographic description (Ukraine): | Носко М. Педагогічні основи застосування здоров’язбережувальних технологій у навчальному процесі на уроках фізичної культури в загальноосвітніх школах / М. Носко, С. Браташ // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. № 1(21) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки, 2012. – C. 116–119. |
Issue Date: | 2013 |
Date of entry: | 21-Jan-2014 |
Publisher: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки |
Keywords: | здоров’я технології навчання навчальний процес фізична культура health technology learning academies process physical culture |
Abstract: | Розглянуто питання застосування здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів. Представлено педагогічний досвід використання оздоровчих технологій та виконано аналіз основних понять здоров’язбережувальних технологій. Установлено, що урок фізичної культури в школі є одним із фундаментальних факторів збереження та зміцнення здоров’я учнів. Окреслені проблеми вимагають від працівників освіти нових педагогічних підходів щодо формування в школярів навичок збереження здоров’я. We have studied questions of implementation of health-saving technologies in educational process of general educational establishments. We have conducted an experiment of usage of health-saving technologies and we hace carried out the analysis of main notions of health-saving technologies. We have found out that a physical culture lesson at school is one of fundamental factors in saving and strengthening of health of pupils. The indicated problems need new pedagogical approaches towards the formationa of health-saving skills among pupils. |
URI: | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2760 |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 1 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.