Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26702| Назва: | Тенденції розвитку скрипкового мистецтва ХІХ століття |
| Автори: | Зюзіна, Олександра Андріївна |
| Приналежність: | 025 Музичне мистецтво Кафедра музичного мистецтва |
| Бібліографічний опис: | Зюзіна О. А.Тенденції розвитку скрипкового мистецтва ХІХ століття : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 025 Музичне мистецтво / наук. кер. С. Л. Панасюк; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк. 2024. 43 с. |
| Дата публікації: | 2024 |
| Дата внесення: | 20-гру-2024 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Науковий керівник: | Панасюк, Світлана Леонідівна |
| Теми: | мистецтво романтизм концерт засоби музичної виразності |
| Короткий огляд (реферат): | Розглянуто історико-культурний контекст ХІХ ст, вплив художніх напрямів на скрипкове мистецтво, еволюцію скрипки. ХІХ століття стало визначним етапом у розвитку музичного мистецтва, зокрема скрипкового. Ідеї романтизму, які домінували в культурному просторі епохи, стимулювали появу нових підходів до музики, зосереджених на виразності, емоційній насиченості та технічній досконалості. Скрипка в цей період набула нового звучання завдяки удосконаленню конструкції інструменту та розвитку виконавської майстерності. Це дозволило не лише підкреслити її виразові можливості, але й зробити скрипкове мистецтво ключовим у музичній культурі романтизму. Розглянули біографію Генрика Венявського — видатного скрипаля і композитора ХІХ століття, чия творчість залишила глибокий слід у розвитку скрипкової культури. Венявський вивів мистецтво гри на скрипці на новий рівень, розширивши технічні й виразові можливості інструменту. Проведено аналіз Концерту №2, першої частини, яка є зразком романтичного стилю в поєднанні з унікальним авторським баченням. Її музично-теоретичний аналіз демонструє багатство гармонії, мелодійної лінії та технічної складності, що потребують тонкої інтерпретації від виконавця. Твори Венявського стали не лише технічною, але й духовною основою для скрипкової музики, забезпечивши її подальший розвиток. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26702 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FKiM_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| ziuzina_2024.pdf | 695,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.