Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26702| Title: | Тенденції розвитку скрипкового мистецтва ХІХ століття |
| Authors: | Зюзіна, Олександра Андріївна |
| Affiliation: | 025 Музичне мистецтво Кафедра музичного мистецтва |
| Bibliographic description (Ukraine): | Зюзіна О. А.Тенденції розвитку скрипкового мистецтва ХІХ століття : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 025 Музичне мистецтво / наук. кер. С. Л. Панасюк; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк. 2024. 43 с. |
| Issue Date: | 2024 |
| Date of entry: | 20-Dec-2024 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Supervisor: | Панасюк, Світлана Леонідівна |
| Keywords: | мистецтво романтизм концерт засоби музичної виразності |
| Abstract: | Розглянуто історико-культурний контекст ХІХ ст, вплив художніх напрямів на скрипкове мистецтво, еволюцію скрипки. ХІХ століття стало визначним етапом у розвитку музичного мистецтва, зокрема скрипкового. Ідеї романтизму, які домінували в культурному просторі епохи, стимулювали появу нових підходів до музики, зосереджених на виразності, емоційній насиченості та технічній досконалості. Скрипка в цей період набула нового звучання завдяки удосконаленню конструкції інструменту та розвитку виконавської майстерності. Це дозволило не лише підкреслити її виразові можливості, але й зробити скрипкове мистецтво ключовим у музичній культурі романтизму. Розглянули біографію Генрика Венявського — видатного скрипаля і композитора ХІХ століття, чия творчість залишила глибокий слід у розвитку скрипкової культури. Венявський вивів мистецтво гри на скрипці на новий рівень, розширивши технічні й виразові можливості інструменту. Проведено аналіз Концерту №2, першої частини, яка є зразком романтичного стилю в поєднанні з унікальним авторським баченням. Її музично-теоретичний аналіз демонструє багатство гармонії, мелодійної лінії та технічної складності, що потребують тонкої інтерпретації від виконавця. Твори Венявського стали не лише технічною, але й духовною основою для скрипкової музики, забезпечивши її подальший розвиток. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26702 |
| Content type: | Master Thesis |
| Appears in Collections: | FKiM_KR (2024) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ziuzina_2024.pdf | 695,96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.