Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26424| Title: | Корекційно-розвиткова робота вчителя-дефектолога |
| Authors: | Пивовар, Вікторія Іванівна |
| Affiliation: | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти 016 Спеціальна освіта |
| Bibliographic description (Ukraine): | Пивовар В. І. Корекційно-розвиткова робота вчителя-дефектолога : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 016 Спеціальна освіта / наук. кер. Ю. В. Рібцун ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 78 с. |
| Issue Date: | 2024 |
| Date of entry: | 11-Dec-2024 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| Place of the edition/event: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Supervisor: | Рібцун, Юлія Валентинівна |
| Keywords: | вчитель-дефектолог корекційно-розвиткова робота |
| Abstract: | У роботі розкриваються особливості корекційно-розвиткової роботивчителя-дефектолога в умовах закладу загальної середньої освіти. У першому розділі проаналізовано теоретичні основи роботи вчителядефектолога. Розкрито поняття корекційно-розвиткової роботи у психолого-педагогічній літературі та організацію корекційно-розвиткової роботи вчителя-дефектолога в умовах закладу загальної середньої освіти. Другий розділ описує методику діагностики корекційно-розвиткової роботи вчителя-дефектолога та її аналіз. Визначено критерії, показники та рівні організації корекційно-розвиткової роботи у закладі загальної середньої освіти. У третьому розділі висвітлено ефективні шляхи реалізації корекційно-розвиткової роботи вчителя-дефектолога. Визначено умови зростання ефективності роботи вчителя-дефектолога: створення системи комплексної допомоги дітям з ООП в освоєнні основної освітньої програми початкової загальної освіти; діагностика труднощів навчання, міжособистісної взаємодії, окремих індивідуальних психо-фізіологічних особливостей молодших школярів (мислення, просторове орієнтування, психомоторна координація), учнів, що навчаються у цьому освітньому закладі; розробка індивідуальної траєкторії розвитку. Описано модель реалізації та розроблено і експериментально перевірено впровадження корекційно-розвиткової програми для дітей з особливими освітніми потребами молодшого шкільного віку. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26424 |
| Content type: | Master Thesis |
| Appears in Collections: | FP_KR (2024) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| pivovar_2024.pdf | 727,35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.