Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26424Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Рібцун, Юлія Валентинівна | - |
| dc.contributor.author | Пивовар, Вікторія Іванівна | - |
| dc.date.accessioned | 2024-12-11T12:43:34Z | - |
| dc.date.available | 2024-12-11T12:43:34Z | - |
| dc.date.issued | 2024 | - |
| dc.identifier.citation | Пивовар В. І. Корекційно-розвиткова робота вчителя-дефектолога : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 016 Спеціальна освіта / наук. кер. Ю. В. Рібцун ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 78 с. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26424 | - |
| dc.description.abstract | У роботі розкриваються особливості корекційно-розвиткової роботивчителя-дефектолога в умовах закладу загальної середньої освіти. У першому розділі проаналізовано теоретичні основи роботи вчителядефектолога. Розкрито поняття корекційно-розвиткової роботи у психолого-педагогічній літературі та організацію корекційно-розвиткової роботи вчителя-дефектолога в умовах закладу загальної середньої освіти. Другий розділ описує методику діагностики корекційно-розвиткової роботи вчителя-дефектолога та її аналіз. Визначено критерії, показники та рівні організації корекційно-розвиткової роботи у закладі загальної середньої освіти. У третьому розділі висвітлено ефективні шляхи реалізації корекційно-розвиткової роботи вчителя-дефектолога. Визначено умови зростання ефективності роботи вчителя-дефектолога: створення системи комплексної допомоги дітям з ООП в освоєнні основної освітньої програми початкової загальної освіти; діагностика труднощів навчання, міжособистісної взаємодії, окремих індивідуальних психо-фізіологічних особливостей молодших школярів (мислення, просторове орієнтування, психомоторна координація), учнів, що навчаються у цьому освітньому закладі; розробка індивідуальної траєкторії розвитку. Описано модель реалізації та розроблено і експериментально перевірено впровадження корекційно-розвиткової програми для дітей з особливими освітніми потребами молодшого шкільного віку. | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.subject | вчитель-дефектолог | uk_UK |
| dc.subject | корекційно-розвиткова робота | uk_UK |
| dc.title | Корекційно-розвиткова робота вчителя-дефектолога | uk_UK |
| dc.type | Master Thesis | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | 016 Спеціальна освіта | uk_UK |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| dc.coverage.placename | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | FP_KR (2024) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| pivovar_2024.pdf | 727,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.