Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26422
Title: Підготовка майбутніх логопедів до взаємодії з батьками дітей з тяжкими порушеннями мовлення
Authors: Захарчук, Алли Борисівни
Affiliation: Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти
016 Спеціальна освіта
Bibliographic description (Ukraine): Захарчук А. Б. Підготовка майбутніх логопедів до взаємодії з батьками дітей з тяжкими порушеннями мовлення: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 016 Спеціальна освіта / наук. кер. З. С. Мацюк; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 99 с.
Issue Date: 2024
Date of entry: 11-Dec-2024
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Place of the edition/event: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Supervisor: Мацюк, Зоряна Сергіївна
Keywords: логопед
тяжкі порушення мовлення
Abstract: Магістерська робота присвячена дослідженню підготовки майбутніх логопедів до взаємодії з батьками дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Її актуальність полягає у потребі вивчення особливостей професійної підготовки педагогів-логопедів, які забезпечують функціонування сучасного інклюзивного освітнього простору, в якому дитина з мовленнєвими труднощам і працює у межах корекційно-розвиткового процесу, і набуває компетентностей, які визначатимуть у подальшому їх якість життя. Включеність батьків у процес є визначальною, оскільки вони впливають на реалізацію принципу наступності і системності корекції мовлення дитини. У першому розділі висвітлено специфіку професійної підготовки майбутніх логопедів в умовах співпраці з батьками дітей з порушенням мовлення. Досліджено її структурні елементи й окреслено важливість співпраці педагога з сімейним середовищем, насамперед батьками як повноправними учасниками освітнього процесу. У другому розділі описано експериментальну модель підготовки майбутніх логопедів до роботи з батьками дітей, що мають тяжкі порушення мовлення. Для цього з’ясовано технології й етапи її формування, а також виокремлено методику дослідження їх професійної готовності щодо взаємодії з батьківським ресурсом. Для перевірки ефективності запропонованої моделі здійснено аналіз отриманих у ході емпіричного дослідження даних.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26422
Content type: Master Thesis
Appears in Collections:FP_KR (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zakharchuk_2024.pdf1,32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.