Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26422| Title: | Підготовка майбутніх логопедів до взаємодії з батьками дітей з тяжкими порушеннями мовлення |
| Authors: | Захарчук, Алли Борисівни |
| Affiliation: | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти 016 Спеціальна освіта |
| Bibliographic description (Ukraine): | Захарчук А. Б. Підготовка майбутніх логопедів до взаємодії з батьками дітей з тяжкими порушеннями мовлення: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 016 Спеціальна освіта / наук. кер. З. С. Мацюк; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 99 с. |
| Issue Date: | 2024 |
| Date of entry: | 11-Dec-2024 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| Place of the edition/event: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Supervisor: | Мацюк, Зоряна Сергіївна |
| Keywords: | логопед тяжкі порушення мовлення |
| Abstract: | Магістерська робота присвячена дослідженню підготовки майбутніх логопедів до взаємодії з батьками дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Її актуальність полягає у потребі вивчення особливостей професійної підготовки педагогів-логопедів, які забезпечують функціонування сучасного інклюзивного освітнього простору, в якому дитина з мовленнєвими труднощам і працює у межах корекційно-розвиткового процесу, і набуває компетентностей, які визначатимуть у подальшому їх якість життя. Включеність батьків у процес є визначальною, оскільки вони впливають на реалізацію принципу наступності і системності корекції мовлення дитини. У першому розділі висвітлено специфіку професійної підготовки майбутніх логопедів в умовах співпраці з батьками дітей з порушенням мовлення. Досліджено її структурні елементи й окреслено важливість співпраці педагога з сімейним середовищем, насамперед батьками як повноправними учасниками освітнього процесу. У другому розділі описано експериментальну модель підготовки майбутніх логопедів до роботи з батьками дітей, що мають тяжкі порушення мовлення. Для цього з’ясовано технології й етапи її формування, а також виокремлено методику дослідження їх професійної готовності щодо взаємодії з батьківським ресурсом. Для перевірки ефективності запропонованої моделі здійснено аналіз отриманих у ході емпіричного дослідження даних. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26422 |
| Content type: | Master Thesis |
| Appears in Collections: | FP_KR (2024) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| zakharchuk_2024.pdf | 1,32 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.