Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26422
Назва: | Підготовка майбутніх логопедів до взаємодії з батьками дітей з тяжкими порушеннями мовлення |
Автори: | Захарчук, Алли Борисівни |
Приналежність: | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти 016 Спеціальна освіта |
Бібліографічний опис: | Захарчук А. Б. Підготовка майбутніх логопедів до взаємодії з батьками дітей з тяжкими порушеннями мовлення: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 016 Спеціальна освіта / наук. кер. З. С. Мацюк; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 99 с. |
Дата публікації: | 2024 |
Дата внесення: | 11-гру-2024 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Країна (код): | UA |
Місце видання, проведення: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Науковий керівник: | Мацюк, Зоряна Сергіївна |
Теми: | логопед тяжкі порушення мовлення |
Короткий огляд (реферат): | Магістерська робота присвячена дослідженню підготовки майбутніх логопедів до взаємодії з батьками дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Її актуальність полягає у потребі вивчення особливостей професійної підготовки педагогів-логопедів, які забезпечують функціонування сучасного інклюзивного освітнього простору, в якому дитина з мовленнєвими труднощам і працює у межах корекційно-розвиткового процесу, і набуває компетентностей, які визначатимуть у подальшому їх якість життя. Включеність батьків у процес є визначальною, оскільки вони впливають на реалізацію принципу наступності і системності корекції мовлення дитини. У першому розділі висвітлено специфіку професійної підготовки майбутніх логопедів в умовах співпраці з батьками дітей з порушенням мовлення. Досліджено її структурні елементи й окреслено важливість співпраці педагога з сімейним середовищем, насамперед батьками як повноправними учасниками освітнього процесу. У другому розділі описано експериментальну модель підготовки майбутніх логопедів до роботи з батьками дітей, що мають тяжкі порушення мовлення. Для цього з’ясовано технології й етапи її формування, а також виокремлено методику дослідження їх професійної готовності щодо взаємодії з батьківським ресурсом. Для перевірки ефективності запропонованої моделі здійснено аналіз отриманих у ході емпіричного дослідження даних. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26422 |
Тип вмісту: | Master Thesis |
Розташовується у зібраннях: | FP_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
zakharchuk_2024.pdf | 1,32 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.