Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26422
Назва: Підготовка майбутніх логопедів до взаємодії з батьками дітей з тяжкими порушеннями мовлення
Автори: Захарчук, Алли Борисівни
Приналежність: Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти
016 Спеціальна освіта
Бібліографічний опис: Захарчук А. Б. Підготовка майбутніх логопедів до взаємодії з батьками дітей з тяжкими порушеннями мовлення: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 016 Спеціальна освіта / наук. кер. З. С. Мацюк; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 99 с.
Дата публікації: 2024
Дата внесення: 11-гру-2024
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Науковий керівник: Мацюк, Зоряна Сергіївна
Теми: логопед
тяжкі порушення мовлення
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота присвячена дослідженню підготовки майбутніх логопедів до взаємодії з батьками дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Її актуальність полягає у потребі вивчення особливостей професійної підготовки педагогів-логопедів, які забезпечують функціонування сучасного інклюзивного освітнього простору, в якому дитина з мовленнєвими труднощам і працює у межах корекційно-розвиткового процесу, і набуває компетентностей, які визначатимуть у подальшому їх якість життя. Включеність батьків у процес є визначальною, оскільки вони впливають на реалізацію принципу наступності і системності корекції мовлення дитини. У першому розділі висвітлено специфіку професійної підготовки майбутніх логопедів в умовах співпраці з батьками дітей з порушенням мовлення. Досліджено її структурні елементи й окреслено важливість співпраці педагога з сімейним середовищем, насамперед батьками як повноправними учасниками освітнього процесу. У другому розділі описано експериментальну модель підготовки майбутніх логопедів до роботи з батьками дітей, що мають тяжкі порушення мовлення. Для цього з’ясовано технології й етапи її формування, а також виокремлено методику дослідження їх професійної готовності щодо взаємодії з батьківським ресурсом. Для перевірки ефективності запропонованої моделі здійснено аналіз отриманих у ході емпіричного дослідження даних.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26422
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FP_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zakharchuk_2024.pdf1,32 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.