Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26037| Title: | Формування механізмів мовленнєвої діяльності у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення |
| Authors: | Брушневська, Ірина Миколаївна |
| Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Bibliographic description (Ukraine): | Брушневська І. М. Формування механізмів мовленнєвої діяльності у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. Сучасні досягнення та перспективи науки та освіти. Збірник тез доповідей II Міжнародної науково-практичної конференції (Житомир, 4 жовтня 2024р.). С. 53-56. |
| Conference/Event: | Сучасні досягнення та перспективи науки та освіти. |
| Issue Date: | 2024 |
| Date of entry: | 6-Dec-2024 |
| Country (code): | UA |
| Place of the edition/event: | Житомир |
| ORCID Id: | https://orcid.org/0000-0002-3381-6490 |
| UDC: | 376.1 056 264 373.2 |
| Keywords: | загальний недорозвиток мовлення вербальний інтелект мовленнєва діяльність пізнавальна діяльність |
| Page range: | 53-56 |
| Abstract: | Діти із загальним недорозвитком мовлення, як правило, мають різні рівні сформованості психічних функцій. Недорозвиток мовлення, першої сигнальної системи, призводить до порушення психічних процесів (мислення, пам'яті, уваги, сприйняття, уявлення) - другої сигнальної системи. Аналіз літератури та практики виховання і навчання дітей дошкільного віку зі складними мовленнєвими порушеннями дає підстави стверджувати, що у дітей із загальним недорозвитком мовлення частіше спостерігаються труднощі формування зорового та фонематичного сприйняття, слухової та зорової уваги, вербальної пам'яті, мовлення, логічного та абстрактного мислення, а також порушення мовленнєвого розвитку. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26037 |
| References (Ukraine): | 1. Андрусишина Л. Є. Психологічні характеристики загальнофункціональних механізмів мовлення у старших дошкільників із ЗНМ. Теорія і практика сучасної логопедії: Збірник наукових праць: 2007. С.18-23. 2. Брушневська І. М. Дослідження сформованості пізнавальних процесів у дітей п’ятого року життя із ЗНМ. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. 2017. № 1 (350). С.122-129. 3. Рібцун Ю. В. Звукові намистинки. Формування мовленнєвої полікомпетентності дошкільників. Тернопіль : Мандрівець, 2015. 210 с. 4. Соботович Є. Ф. Психолінгвістична періодизація мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Теорія і практика сучасної логопедії. Вип. 1. Київ : Актуальна освіта, 2004. С.7-35. |
| Content type: | Conference Abstract |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FP) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| brushnevska_tezy.pdf | 200,23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.