Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26037| Назва: | Формування механізмів мовленнєвої діяльності у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення |
| Автори: | Брушневська, Ірина Миколаївна |
| Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Бібліографічний опис: | Брушневська І. М. Формування механізмів мовленнєвої діяльності у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. Сучасні досягнення та перспективи науки та освіти. Збірник тез доповідей II Міжнародної науково-практичної конференції (Житомир, 4 жовтня 2024р.). С. 53-56. |
| Конференція/захід: | Сучасні досягнення та перспективи науки та освіти. |
| Дата публікації: | 2024 |
| Дата внесення: | 6-гру-2024 |
| Країна (код): | UA |
| Місце видання, проведення: | Житомир |
| Ідентифікатор ORCID: | https://orcid.org/0000-0002-3381-6490 |
| УДК: | 376.1 056 264 373.2 |
| Теми: | загальний недорозвиток мовлення вербальний інтелект мовленнєва діяльність пізнавальна діяльність |
| Діапазон сторінок: | 53-56 |
| Короткий огляд (реферат): | Діти із загальним недорозвитком мовлення, як правило, мають різні рівні сформованості психічних функцій. Недорозвиток мовлення, першої сигнальної системи, призводить до порушення психічних процесів (мислення, пам'яті, уваги, сприйняття, уявлення) - другої сигнальної системи. Аналіз літератури та практики виховання і навчання дітей дошкільного віку зі складними мовленнєвими порушеннями дає підстави стверджувати, що у дітей із загальним недорозвитком мовлення частіше спостерігаються труднощі формування зорового та фонематичного сприйняття, слухової та зорової уваги, вербальної пам'яті, мовлення, логічного та абстрактного мислення, а також порушення мовленнєвого розвитку. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26037 |
| Перелік літератури: | 1. Андрусишина Л. Є. Психологічні характеристики загальнофункціональних механізмів мовлення у старших дошкільників із ЗНМ. Теорія і практика сучасної логопедії: Збірник наукових праць: 2007. С.18-23. 2. Брушневська І. М. Дослідження сформованості пізнавальних процесів у дітей п’ятого року життя із ЗНМ. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. 2017. № 1 (350). С.122-129. 3. Рібцун Ю. В. Звукові намистинки. Формування мовленнєвої полікомпетентності дошкільників. Тернопіль : Мандрівець, 2015. 210 с. 4. Соботович Є. Ф. Психолінгвістична періодизація мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Теорія і практика сучасної логопедії. Вип. 1. Київ : Актуальна освіта, 2004. С.7-35. |
| Тип вмісту: | Conference Abstract |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| brushnevska_tezy.pdf | 200,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.