Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25239| Title: | Конструювання освітньої програми маркетинг |
| Authors: | Лялюк, Алла Миколаївна Данилюк, Тетяна іллівна |
| Affiliation: | Волинський національний університет мені Лесі Українки |
| Bibliographic description (Ukraine): | Лялюк А. М., Данилюк Т. І. Конструювання освітньої програми маркетинг Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 2024. No 2 (30). C.119-126. DOI: https://doi.org/10.29038/2786-4618-2024-02-119-126 |
| Journal/Collection: | Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки |
| Issue: | 2 (38) |
| Issue Date: | 2024 |
| Submitted date: | 15-Nov-2024 |
| Date of entry: | 18-Nov-2024 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| Place of the edition/event: | Луцьк |
| ORCID Id: | https://orcid.org/0000-0002-4889-0511 |
| DOI: | https://doi.org/10.29038/2786-4618-2024-02-119-126 https://orcid.org/0000-0002-9513-5287 |
| UDC: | 339.138 |
| Keywords: | освітня програма маркетинг загальні компетентності результати навчання фахові компетентності |
| Page range: | 119-126 |
| Abstract: | Вступ.Конструювання освітніх програм в університетах, орієнтованих на компетентнісний підхід, має велике значення для сучасної вищої освіти. Констроюання є фундаментальним елементом для підвищення якості освіти, забезпечення її відповідності сучаснимвимогам, що допоможе підготувти висококваліфікованого фахівця. Мета.Полягає у детальному аналізі і уточненні вимог до формування компетентностей і результатів навчання, що є ключовими елементами освітньо-професійних програм, з урахуванням загальноєвропейських стандартів і норм.Методи. Використання порівняльного методу та методу аналізу нормативних документів дозволяє обґрунтовано висвітлити підходи до конструювання освітніх програм та сприяти їх успішному впровадженню в університетах.Результати.У статті розглянуто суть сучасної концепції студентоцентрованого навчання та описано напрями роботи в проєкті Tuning. На основі аналізу наукової літератури і методології Tuning проаналізовано зміст загальних та фахових компетентностей, якими повинні володіти випускники університетів. Описано процес забезпечення фахових компетентностей через призму освітніх компонентів, які включені в освітньо-професійну програму Маркетинг у ВНУ імені Лесі Українки з урахуванням вимог Стандарту вищої освіти зі спеціальності 075 Маркетинг. Обґрунтовано особливість освітньої програми з огляду на транскордонне розташування регіону, де розміщений заклад вищої освіти і реалізується описана програма. Здійснено аналіз трактування програмних результатів навчання за освітньою програмою Маркетинг. Висновки.Формування якісної освітньої програми потребує врахування зовнішніх і внутрішніх чинників забезпечення її якості, розробки системи оцінювання якості освітньої програми з метою її удосконалення |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25239 |
| Content type: | Article |
| Appears in Collections: | Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки, 2024, № 37 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| lialiuk_danyliuk.pdf | 610,96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.