Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25239| Назва: | Конструювання освітньої програми маркетинг |
| Автори: | Лялюк, Алла Миколаївна Данилюк, Тетяна іллівна |
| Приналежність: | Волинський національний університет мені Лесі Українки |
| Бібліографічний опис: | Лялюк А. М., Данилюк Т. І. Конструювання освітньої програми маркетинг Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 2024. No 2 (30). C.119-126. DOI: https://doi.org/10.29038/2786-4618-2024-02-119-126 |
| Журнал/збірник: | Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки |
| Випуск/№ : | 2 (38) |
| Дата публікації: | 2024 |
| Дата подання: | 15-лис-2024 |
| Дата внесення: | 18-лис-2024 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Країна (код): | UA |
| Місце видання, проведення: | Луцьк |
| Ідентифікатор ORCID: | https://orcid.org/0000-0002-4889-0511 |
| DOI: | https://doi.org/10.29038/2786-4618-2024-02-119-126 https://orcid.org/0000-0002-9513-5287 |
| УДК: | 339.138 |
| Теми: | освітня програма маркетинг загальні компетентності результати навчання фахові компетентності |
| Діапазон сторінок: | 119-126 |
| Короткий огляд (реферат): | Вступ.Конструювання освітніх програм в університетах, орієнтованих на компетентнісний підхід, має велике значення для сучасної вищої освіти. Констроюання є фундаментальним елементом для підвищення якості освіти, забезпечення її відповідності сучаснимвимогам, що допоможе підготувти висококваліфікованого фахівця. Мета.Полягає у детальному аналізі і уточненні вимог до формування компетентностей і результатів навчання, що є ключовими елементами освітньо-професійних програм, з урахуванням загальноєвропейських стандартів і норм.Методи. Використання порівняльного методу та методу аналізу нормативних документів дозволяє обґрунтовано висвітлити підходи до конструювання освітніх програм та сприяти їх успішному впровадженню в університетах.Результати.У статті розглянуто суть сучасної концепції студентоцентрованого навчання та описано напрями роботи в проєкті Tuning. На основі аналізу наукової літератури і методології Tuning проаналізовано зміст загальних та фахових компетентностей, якими повинні володіти випускники університетів. Описано процес забезпечення фахових компетентностей через призму освітніх компонентів, які включені в освітньо-професійну програму Маркетинг у ВНУ імені Лесі Українки з урахуванням вимог Стандарту вищої освіти зі спеціальності 075 Маркетинг. Обґрунтовано особливість освітньої програми з огляду на транскордонне розташування регіону, де розміщений заклад вищої освіти і реалізується описана програма. Здійснено аналіз трактування програмних результатів навчання за освітньою програмою Маркетинг. Висновки.Формування якісної освітньої програми потребує врахування зовнішніх і внутрішніх чинників забезпечення її якості, розробки системи оцінювання якості освітньої програми з метою її удосконалення |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25239 |
| Тип вмісту: | Article |
| Розташовується у зібраннях: | Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки, 2024, № 37 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| lialiuk_danyliuk.pdf | 610,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.