Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24982| Title: | Складові конкурентоздатності майбутнього педагога дошкільної освіти |
| Authors: | Мельник, Ірина Миколаївна Волох, Людмила Василівна |
| Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки Центр позашкільної освіти Волинської обласної ради |
| Bibliographic description (Ukraine): | Мельник, І., Волох, Л. (2023). Складові конкурентоздатності майбутнього педагога дошкільної освіти. Acta Pedagogiсa Volynienses, 5, 15–21, doi: https://doi.org/10.32782/apv/2023.5.3 |
| Journal/Collection: | Acta Pedagogiсa Volynienses |
| Issue: | 5 |
| Issue Date: | 2023 |
| Submitted date: | 10-Dec-2023 |
| Date of entry: | 5-Nov-2024 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| Place of the edition/event: | Видавничий дім «Гельветика» |
| ORCID Id: | https://orcid.org/0000-0001-6020-4492 https://orcid.org/0009-0002-1072-3870 |
| DOI: | https://doi.org/10.32782/apv/2023.5.3 |
| UDC: | 37.01.09 |
| Keywords: | компетентнісний підхід професійна компетентність професіоналізм педагогічна майстерність конкурентоздатність |
| Page range: | 15-22 |
| Abstract: | Стаття висвітлює сутнісну характеристику інтегрованої особистісної якості педагога дошкільної освіти – конкурентоздатності. Актуальність обраного аспекту дослідження зумовлена інтенсивним розширенням міжнародних зв’язків, входженням України в європейський простір. Змінами освітньої парадигми і напрямку набуття фахівцями з вищою освітою системи значущих компетенцій. У статті визначено конкретну мету дослідження, яка полягає в узагальненні наявних наукових підходів щодо сутності конкурентоздатності майбутнього працівника дошкільної освіти, з акцентом на уточненні складових досліджуваного феномену. Методологічним підгрунтям обраного аспекту вивчення є акмеологічний, аксіологічний, компетентнісний підходи, що передбачають вивчення заявленого аспекту з позицій професійної зрілості, ціннісного ставлення до своєї діяльності та її результатів, комплексне засвоєння різних знань і способів практичної діяльності шляхом підвищення своєї кваліфікації, набуття системи компетенцій. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24982 |
| Content type: | Article |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FP) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.