Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24982| Назва: | Складові конкурентоздатності майбутнього педагога дошкільної освіти |
| Автори: | Мельник, Ірина Миколаївна Волох, Людмила Василівна |
| Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки Центр позашкільної освіти Волинської обласної ради |
| Бібліографічний опис: | Мельник, І., Волох, Л. (2023). Складові конкурентоздатності майбутнього педагога дошкільної освіти. Acta Pedagogiсa Volynienses, 5, 15–21, doi: https://doi.org/10.32782/apv/2023.5.3 |
| Журнал/збірник: | Acta Pedagogiсa Volynienses |
| Випуск/№ : | 5 |
| Дата публікації: | 2023 |
| Дата подання: | 10-гру-2023 |
| Дата внесення: | 5-лис-2024 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Країна (код): | UA |
| Місце видання, проведення: | Видавничий дім «Гельветика» |
| Ідентифікатор ORCID: | https://orcid.org/0000-0001-6020-4492 https://orcid.org/0009-0002-1072-3870 |
| DOI: | https://doi.org/10.32782/apv/2023.5.3 |
| УДК: | 37.01.09 |
| Теми: | компетентнісний підхід професійна компетентність професіоналізм педагогічна майстерність конкурентоздатність |
| Діапазон сторінок: | 15-22 |
| Короткий огляд (реферат): | Стаття висвітлює сутнісну характеристику інтегрованої особистісної якості педагога дошкільної освіти – конкурентоздатності. Актуальність обраного аспекту дослідження зумовлена інтенсивним розширенням міжнародних зв’язків, входженням України в європейський простір. Змінами освітньої парадигми і напрямку набуття фахівцями з вищою освітою системи значущих компетенцій. У статті визначено конкретну мету дослідження, яка полягає в узагальненні наявних наукових підходів щодо сутності конкурентоздатності майбутнього працівника дошкільної освіти, з акцентом на уточненні складових досліджуваного феномену. Методологічним підгрунтям обраного аспекту вивчення є акмеологічний, аксіологічний, компетентнісний підходи, що передбачають вивчення заявленого аспекту з позицій професійної зрілості, ціннісного ставлення до своєї діяльності та її результатів, комплексне засвоєння різних знань і способів практичної діяльності шляхом підвищення своєї кваліфікації, набуття системи компетенцій. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24982 |
| Тип вмісту: | Article |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 1521.pdf | 315,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.