Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2471
Title: Функціональний тренінг у процесі занять фізичною культурою учнів старшої школи
Other Titles: Functional Training in the Process of Physical Education of High School Students
Authors: Лойко, Т.
Loiko, Т.
Bibliographic description (Ukraine): Лойко, Т. Функціональний тренінг у процесі занять фізичною культурою учнів старшої школи / Т. Лойко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 4(20). – С. 299-302. – Бібліогр.: 5 назв.
Issue Date: 2012
Date of entry: 29-Nov-2013
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
UDC: 373.5.016:796
Keywords: функціональний тренінг
урок фізичної культури
functional training
physical education
Abstract: Соціальне й педагогічне значення порушеної в статті проблеми полягає в тому, що функціональний тренінг передбачає якісно інший підхід до заняття, коли кожен м’яз розглядається як ланка в ланцюзі. Використовуються вправи, у яких бере участь велика кількість м’язових груп. Значна увага приділяється концентрації на тій зоні, яка отримує основну дію, а також тренується здатність людини усвідомлювати своє тіло як єдине ціле. У сукупності цих чинників функціональний тренінг сприяє активному розвитку не лише основних поверхових м’язів, але й глибоко лежачих м’язів-стабілізаторів, більшість із яких ми, як правило, не контролюємо свідомо. Саме ці глибоко лежачі м’язи-стабілізатори є тією базою, із якої починається кожен рух, і опорою для нашого корпуса, який вони утримують у рівновазі. Social and educational value of the problem is that functional training involves a qualitatively different approach to employment, when every muscle is seen as a link in a chain. Exercises that involve large number of muscle groups are conducted. Considerable attention is paid to the concentration on the area that receives the main action. Also person’s ability to recognize the body as a whole is trained. Functional training promotes the active development of not only major superficial muscles, but also deep-lying muscles stabilizers, most of which we usually do not control consciously. These deep-lying muscles, stabilizers are the basis with which begins each movement, and the support for our body, which they hold in equilibrium.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2471
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
anot69.pdf320,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.