Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24691
Назва: | Genre-Specific Writing Instruction: a Contemporary Perspective |
Автори: | Kalynovska, Iryna |
Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Бібліографічний опис: | Kalynovska I. Genre-Specific Writing Instruction: a Contemporary Perspective. Philological and Pedagogical Studies: Proceedings of the 6 the International Scientific and Practical Conference “Philological and Pedagogical Studies in 21st Century National and International Science”. Kyiv, 2023. P. 157–160. |
Конференція/захід: | Філологічні й педагогічні студії у вітчизняній та зарубіжній науці ХХІ сторіччя |
Дата публікації: | 2023 |
Дата внесення: | 26-вер-2024 |
Видавництво: | Навчально-науковий інститут філології Київського націона- льного університету імені Тараса Шевченка |
Країна (код): | UA |
Місце видання, проведення: | Київ |
УДК: | 37.016:811 |
Теми: | жанрове письмо genre-specific writing завдання з письма writing instructions навчання письма teaching writing жанр genre описове письмо descriptive writing пояснювальне письмо expository writing |
Діапазон сторінок: | 157–160 |
Короткий огляд (реферат): | In recent years, the landscape of teaching English genre-specific writing has undergone a significant transformation, marked by a change from traditional methods to contemporary approaches. This paradigm shift reflects a growing awareness of the dynamic nature of writing genres in today’s diverse and rapidly changing communication environments. |
Опис: | The purpose of our research is to highlight the development of English genre-specific writing instructions, underlining the importance of writing genre combinations for students’ successful written communication. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24691 |
URL-посилання пов’язаного матеріалу: | https://www.ppstudies.kyiv.ua/index.php/journal |
References: | 1. Badger R., White G. A Process Genre Approach to Teaching Writing. English Language Teaching Journal. 2000. 54 (2). P. 153-160. URL: https://www.researchgate.net/publication/31211657_A_process_genre_appr oach_to_teaching_writing 2. Rahman M. Genre-Based Writing Instruction: Implications in ESP Classroom. English for Specific Purposes. 2011. Issue 33, vol. 11. URL: https://www.academia.edu/32118352/English_for_Specific_Purposes_Worl d_Genre_based_Writing_Instruction_Implications_in_ESP_Classroom 3. Thongchalerm S., Jarunthawatchai W. The Impact of Genre Based Instruction on EFL Learners’ Writing Development. International Journal of Instruction. 2020. 13(1), p. 1-16. https://doi.org/10.29333/iji.2020.1311a |
Тип вмісту: | Conference Abstract |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FIF) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
KNU.pdf | conference abstract_12.2023 | 374,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.