Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24491
Title: Розвиток ритейлу в Україні та світі
Authors: Мироненко, Анастасія Олегівна
Affiliation: Кафедра міжнародних економічних відносин та управління проєктами
292 Міжнародні економічні відносини
Bibliographic description (Ukraine): Мироненко А. О. Розвиток ритейлу в Україні та світі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 292 Міжнародні економічні відносини / наук. кер. І. В. Кицюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 72 с.
Issue Date: 2024
Date of entry: 15-Jul-2024
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Supervisor: Кицюк, Ірина Василівна
Keywords: ритейл
роздрібна торгівля
електронна торгівля
тенденції ритейлу
тренди роздрібної торгівлі
штучний інтелект
диверсифікація
Abstract: Бакалаврська робота присвячена дослідженню розвитку ритейлу в Україні та світі, аналізу сучасних тенденцій та прогнозу майбутніх перспектив галузі. Зокрема, у першому розділі бакалаврської роботи розкрито теоретико-методичні основи дослідження розвитку ритейлу; проаналізовано сутність поняття «ритейл», його види та учасників, а також розглянуто історичний розвиток ритейлу та його роль у світовій економіці. Особливу увагу приділено вивченню еволюції ритейлу та його трансформації у відповідь на зміни ринкових умов. Другий розділ присвячений аналізу сучасного стану розвитку ритейлу. Детально розглядаються основні тенденції розвитку галузі, зокрема орієнтація на клієнтів, персоніфікація торгівлі, омніканальність продажів, автоматизація процесів та використання штучного інтелекту. Особлива увага приділяється головним трендам, що формують індустрію роздрібної торгівлі у 2024 році, та їх впливу на ефективність компаній. У третьому розділі окреслено проблеми та перспективи розвитку ритейлу в умовах сучасних викликів, таких як пандемія COVID-19 та повномасштабне вторгнення росії в Україну. За результатами дослідження зроблено висновки, що ритейл є важливим елементом глобальної економіки та забезпечує зв'язок між виробниками та кінцевими споживачами, еволюціонуючи від традиційних магазинів до сучасних онлайн-платформ. Сучасний ритейл характеризується високим рівнем конкуренції, інноваційними технологіями та значним впливом глобалізації, що визначають на його розвиток через зміни у споживчих вподобаннях та технологічні досягнення, такі як електронна комерція, мобільні додатки та автоматизація процесів. Пандемія COVID-19 суттєво вплинула на ритейл, спричинивши значні зміни в поведінці споживачів і змусивши компанії адаптуватися до нових умов, що значно підвищило роль онлайн-продажів. Війна росії проти України також має значний вплив на розвиток ритейлу в Україні, викликаючи порушення ланцюгів постачання, зниження купівельної спроможності населення та загальну економічну нестабільність, проте українські компанії продемонстрували високий рівень адаптивності та стійкості. Таким чином, основними проблемами ритейлу є політична та економічна нестабільність, зростаюча конкуренція та зміни у споживчих вподобаннях. Серед перспектив розвитку слід виділити впровадження інноваційних технологій, розширення асортименту товарів та послуг і розвиток нових форматів торгівлі.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24491
Content type: Bachelor Thesis
Appears in Collections:FMV_KR (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Myronenko A_2024.pdf1,12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.