Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24491
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКицюк, Ірина Василівна-
dc.contributor.authorМироненко, Анастасія Олегівна-
dc.date.accessioned2024-07-15T09:27:22Z-
dc.date.available2024-07-15T09:27:22Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМироненко А. О. Розвиток ритейлу в Україні та світі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 292 Міжнародні економічні відносини / наук. кер. І. В. Кицюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 72 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24491-
dc.description.abstractБакалаврська робота присвячена дослідженню розвитку ритейлу в Україні та світі, аналізу сучасних тенденцій та прогнозу майбутніх перспектив галузі. Зокрема, у першому розділі бакалаврської роботи розкрито теоретико-методичні основи дослідження розвитку ритейлу; проаналізовано сутність поняття «ритейл», його види та учасників, а також розглянуто історичний розвиток ритейлу та його роль у світовій економіці. Особливу увагу приділено вивченню еволюції ритейлу та його трансформації у відповідь на зміни ринкових умов. Другий розділ присвячений аналізу сучасного стану розвитку ритейлу. Детально розглядаються основні тенденції розвитку галузі, зокрема орієнтація на клієнтів, персоніфікація торгівлі, омніканальність продажів, автоматизація процесів та використання штучного інтелекту. Особлива увага приділяється головним трендам, що формують індустрію роздрібної торгівлі у 2024 році, та їх впливу на ефективність компаній. У третьому розділі окреслено проблеми та перспективи розвитку ритейлу в умовах сучасних викликів, таких як пандемія COVID-19 та повномасштабне вторгнення росії в Україну. За результатами дослідження зроблено висновки, що ритейл є важливим елементом глобальної економіки та забезпечує зв'язок між виробниками та кінцевими споживачами, еволюціонуючи від традиційних магазинів до сучасних онлайн-платформ. Сучасний ритейл характеризується високим рівнем конкуренції, інноваційними технологіями та значним впливом глобалізації, що визначають на його розвиток через зміни у споживчих вподобаннях та технологічні досягнення, такі як електронна комерція, мобільні додатки та автоматизація процесів. Пандемія COVID-19 суттєво вплинула на ритейл, спричинивши значні зміни в поведінці споживачів і змусивши компанії адаптуватися до нових умов, що значно підвищило роль онлайн-продажів. Війна росії проти України також має значний вплив на розвиток ритейлу в Україні, викликаючи порушення ланцюгів постачання, зниження купівельної спроможності населення та загальну економічну нестабільність, проте українські компанії продемонстрували високий рівень адаптивності та стійкості. Таким чином, основними проблемами ритейлу є політична та економічна нестабільність, зростаюча конкуренція та зміни у споживчих вподобаннях. Серед перспектив розвитку слід виділити впровадження інноваційних технологій, розширення асортименту товарів та послуг і розвиток нових форматів торгівлі.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectритейлuk_UK
dc.subjectроздрібна торгівляuk_UK
dc.subjectелектронна торгівляuk_UK
dc.subjectтенденції ритейлуuk_UK
dc.subjectтренди роздрібної торгівліuk_UK
dc.subjectштучний інтелектuk_UK
dc.subjectдиверсифікаціяuk_UK
dc.titleРозвиток ритейлу в Україні та світіuk_UK
dc.typeBachelor Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра міжнародних економічних відносин та управління проєктамиuk_UK
dc.contributor.affiliation292 Міжнародні економічні відносиниuk_UK
Розташовується у зібраннях:FMV_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Myronenko A_2024.pdf1,12 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.