Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2448
Title: Формування мотивів фізичного самовдосконалення учнів середнього шкільного віку
Other Titles: Formation of Physicalself-Motivation of Students Middle School Age
Authors: Артюшенко, О.
Нечипоренко, Л.
Артюшенко, А.
Artyushenko, A.
Nechyporenko, L.
Artyushenko, A.
Bibliographic description (Ukraine): Артюшенко, О. Формування мотивів фізичного самовдосконалення учнів середнього шкільного віку / О. Артюшенко, Л. Нечипоренко, А. Артюшенко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 4(20). – С. 236-240. – Бібліогр.: 9 назв.
Issue Date: 2012
Date of entry: 28-Nov-2013
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: мотиви
фізичне самовдосконалення
педагогічні умови
учні
фізичне виховання
motivation
physical self-improvement
teaching conditions
students
physical education
Abstract: Розглянуто проблему формування мотивів фізичного самовдосконалення в учнів у процесі фізичного виховання в загальноосвітній школі. Проаналізовано сучасний стан проблеми мотивації школярів у психолого-педагогічній літературі та освітній практиці. Розроблено й експериментально перевірено педагогічні умови формування мотивів фізичного самовдосконалення учнів середнього шкільного віку в процесі фізичного вихо-вання. Доведено, що мотиви можна формувати тільки в процесі діяльності при свідомому подоланні різного рівня труднощів. Ефективність запропонованих педагогічних умов формування мотивів фізичного самовдосконалення підтверджується позитивною динамікою пізнавального інтересу й пізнавальної активності на уроках фізичної культури. The article deals with the problem of physical self-motivation among сhildren during physical education in secondary school. The present state of the problem of motivation among students in psychological and educational literature and practice is analysed The pedagogical conditions of formation of self-motivation among secondary school children during is . developed and experimentally verified. It is shown that the motifs can be formed only in the process of conscious overcoming of various levels of difficulties. The effectiveness of pedagogical conditions for the formation of the physical self-motivation is confirmed by positive dynamics of cognitive interest and cognitive activity in physical education classes.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2448
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
anot53.pdf326,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.