Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2448
Назва: Формування мотивів фізичного самовдосконалення учнів середнього шкільного віку
Інші назви: Formation of Physicalself-Motivation of Students Middle School Age
Автори: Артюшенко, О.
Нечипоренко, Л.
Артюшенко, А.
Artyushenko, A.
Nechyporenko, L.
Artyushenko, A.
Бібліографічний опис: Артюшенко, О. Формування мотивів фізичного самовдосконалення учнів середнього шкільного віку / О. Артюшенко, Л. Нечипоренко, А. Артюшенко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 4(20). – С. 236-240. – Бібліогр.: 9 назв.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 28-лис-2013
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: мотиви
фізичне самовдосконалення
педагогічні умови
учні
фізичне виховання
motivation
physical self-improvement
teaching conditions
students
physical education
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблему формування мотивів фізичного самовдосконалення в учнів у процесі фізичного виховання в загальноосвітній школі. Проаналізовано сучасний стан проблеми мотивації школярів у психолого-педагогічній літературі та освітній практиці. Розроблено й експериментально перевірено педагогічні умови формування мотивів фізичного самовдосконалення учнів середнього шкільного віку в процесі фізичного вихо-вання. Доведено, що мотиви можна формувати тільки в процесі діяльності при свідомому подоланні різного рівня труднощів. Ефективність запропонованих педагогічних умов формування мотивів фізичного самовдосконалення підтверджується позитивною динамікою пізнавального інтересу й пізнавальної активності на уроках фізичної культури. The article deals with the problem of physical self-motivation among сhildren during physical education in secondary school. The present state of the problem of motivation among students in psychological and educational literature and practice is analysed The pedagogical conditions of formation of self-motivation among secondary school children during is . developed and experimentally verified. It is shown that the motifs can be formed only in the process of conscious overcoming of various levels of difficulties. The effectiveness of pedagogical conditions for the formation of the physical self-motivation is confirmed by positive dynamics of cognitive interest and cognitive activity in physical education classes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2448
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot53.pdf326,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.