Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24338
Назва: Дослідження особливостей зовнішньо-економічної діяльності АТ "Фарамак"
Автори: Мазур, Ірина Сергіївна
Приналежність: Кафедра фармації та фармакології
226 Фармація, промислова фармація
Бібліографічний опис: Мазур І. С. Дослідження особливостей зовнішньо-економічної діяльності АТ "Фарамак" : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 226 Фармація, промислова фармація / наук. кер. А. В. Сініченко ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 58 с.
Дата публікації: 2024
Дата внесення: 25-чер-2024
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Науковий керівник: Сініченко, Анна Вікторівна
Теми: фармацевтичне підприємство
фармацевтичний ринок України
зовнішньоекономічна діяльність
SWOT-аналіз
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота присвячена вивченню особливостей ЗЕД АТ «Фармак» та дослідженню сучасних методів виходу компанії на міжнародний ринок із врахуванням поточних умов зовнішнього середовища та глобалізаційних процесів. За допомогою комплексних економіко-статистичних, загальнонаукових, графічних досліджень та контент-аналізу уперше визначено форми виходу компанії на міжнародний ринок, проведено аналіз товарного портфеля АТ «Фармак» та проаналізовано основні економічні показники фінансової діяльності досліджуваного підприємства. Проаналізовано сучасні загальні тенденції і перспективи розвитку фармацевтичного ринку, особливості ЗЕД АТ «Фармак» в сучасних умовах та запропоновано рекомендації, спрямовані на підвищення ефективності ЗЕД підприємства. За результатами аналізу даних Statista Market досліджено сучасний стан та основні тенденції розвитку світового фармацевтичного ринку. Визначено, що компанія використовує такі форми виходу на міжнародний ринок, як прямі інвестиції, спільне підприємництво, експорт, ребрендинг, розвиток власного R&D-комплексу. Встановлено, що продуктовий портфель включає фармацевтичну продукцію під 185 МНН, які представлені в прейскуранті компанії під 425 найменуваннями, більшу частку препаратів складають рецептурні ЛЗ (61,67 %), безрецептурні займають близько 30 %, дієтичні добавки – 5,19 % та медичні вироби – 3,46 %. Проведено дослідження особливостей ЗЕД методом SWOT-аналізу. Визначено основні переваги серед конкурентів, загрози на міжнародному ринку і запропоновано альтернативні напрями розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24338
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FM_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mazur_2024.pdf1,95 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.