Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24338
Title: Дослідження особливостей зовнішньо-економічної діяльності АТ "Фарамак"
Authors: Мазур, Ірина Сергіївна
Affiliation: Кафедра фармації та фармакології
226 Фармація, промислова фармація
Bibliographic description (Ukraine): Мазур І. С. Дослідження особливостей зовнішньо-економічної діяльності АТ "Фарамак" : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 226 Фармація, промислова фармація / наук. кер. А. В. Сініченко ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 58 с.
Issue Date: 2024
Date of entry: 25-Jun-2024
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Supervisor: Сініченко, Анна Вікторівна
Keywords: фармацевтичне підприємство
фармацевтичний ринок України
зовнішньоекономічна діяльність
SWOT-аналіз
Abstract: Магістерська робота присвячена вивченню особливостей ЗЕД АТ «Фармак» та дослідженню сучасних методів виходу компанії на міжнародний ринок із врахуванням поточних умов зовнішнього середовища та глобалізаційних процесів. За допомогою комплексних економіко-статистичних, загальнонаукових, графічних досліджень та контент-аналізу уперше визначено форми виходу компанії на міжнародний ринок, проведено аналіз товарного портфеля АТ «Фармак» та проаналізовано основні економічні показники фінансової діяльності досліджуваного підприємства. Проаналізовано сучасні загальні тенденції і перспективи розвитку фармацевтичного ринку, особливості ЗЕД АТ «Фармак» в сучасних умовах та запропоновано рекомендації, спрямовані на підвищення ефективності ЗЕД підприємства. За результатами аналізу даних Statista Market досліджено сучасний стан та основні тенденції розвитку світового фармацевтичного ринку. Визначено, що компанія використовує такі форми виходу на міжнародний ринок, як прямі інвестиції, спільне підприємництво, експорт, ребрендинг, розвиток власного R&D-комплексу. Встановлено, що продуктовий портфель включає фармацевтичну продукцію під 185 МНН, які представлені в прейскуранті компанії під 425 найменуваннями, більшу частку препаратів складають рецептурні ЛЗ (61,67 %), безрецептурні займають близько 30 %, дієтичні добавки – 5,19 % та медичні вироби – 3,46 %. Проведено дослідження особливостей ЗЕД методом SWOT-аналізу. Визначено основні переваги серед конкурентів, загрози на міжнародному ринку і запропоновано альтернативні напрями розвитку.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24338
Content type: Master Thesis
Appears in Collections:FM_KR (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mazur_2024.pdf1,95 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.