Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24300| Title: | Генерування запитань учнями на уроках географії як інструмент розвитку критичного мислення особистості |
| Authors: | Павловська, Тетяна Сергіївна |
| Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Bibliographic description (Ukraine): | Павловська Т. С. Генерування запитань учнями на уроках географії як інструмент розвитку критичного мислення особистості. Професійна компетентність педагога: теорія, методика, практика : зб. матеріалів доповідей (статей, тез) учасників Всеукр. інтернет-конф. (м. Луцьк, 18 квіт. 2024 р.). Луцьк : ВІППО, 2024. С. 145−150. |
| Conference/Event: | Професійна компетентність педагога: теорія, методика, практика. |
| Issue Date: | 2024 |
| Date of entry: | 20-Jun-2024 |
| Publisher: | Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти |
| Country (code): | UA |
| Keywords: | географія освітній процес критичне мислення педагогіка методи вивчення навчального матеріалу питання брейн-фітнес прийом "брифінг" інтелектуальні ігри освітнє середовище |
| Page range: | 145-150. |
| Abstract: | У роботі запропоновано кілька варіантів видів діяльності учнів при вивченні географії для формування їхніх умінь ставити запитання й знаходити відповіді на них. Мета застосування такого методу вивчення навчального матеріалу – навчити учня усвідомлено й цілеспрямовано генерувати запитання і вдало добирати відповідні типи запитань для опрацювання інформації різного плану й пошуку ефективних рішень виявлених проблем. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24300 |
| Content type: | Article |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FGEO) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| vippo24.pdf | 659,25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.