Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24238| Назва: | Гендерні особливості адаптації до військової служби (на прикладі курсантів Волинського військового ліцею імені Героїв Небесної Сотні) |
| Автори: | Усік, Мирослава Володимирівна |
| Приналежність: | Кафедра педагогічної та вікової психології 053 Психологія |
| Бібліографічний опис: | Усік М. В. Гендерні особливості адаптації до військової служби (на прикладі курсантів Волинського військового ліцею імені Героїв Небесної Сотні) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 Психологія / наук. кер. О. Є. Іванашко ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 63 с. |
| Дата публікації: | 2024 |
| Дата внесення: | 13-чер-2024 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Країна (код): | UA |
| Науковий керівник: | Іванашко, Оксана Євгенівна |
| Теми: | гендерні особливості адаптації адаптація особистісні властивості рефлексія комунікативні здібності інтернальність |
| Короткий огляд (реферат): | Випускна кваліфікаційна робота присвячена теоретико-методологічному та емпіричному дослідженню психологічних особливостей гендерних відмінностей адаптації до військової служби. У першому розділі здійснено аналіз науково-теоретичних підходів до вивчення адаптації як психологічної проблеми, аналізу особливостей адаптації до військової служби, розгляду адаптивних можливостей чоловіків і жінок та проаналізовано сучасні дослідження, що розкривають важливість гендерної інтеграції у військові сили, обґрунтовано, що професійна адаптація військового спеціаліста обумовлена особливими обставинами зовнішнього та внутрішнього характеру та здійснюється в основних предметних галузях його професійної взаємодії із середовищем. У другому розділі обґрунтовано шляхи емпіричного вивчення проблеми та проведено аналіз внутрішніх й зовнішніх передумов адаптації спеціаліста у військовій сфері. Доведено, що основою адаптивності особистості є інтегрованість та скомпенсованість особистісних властивостей, об'єднаних в єдину структуру, де недостатня сформованість необхідних якостей особистості у жінок компенсується напругою та активною інтеграцією адаптаційної структури, що забезпечує адаптивність. Визначено, що дівчата-курсанти відрізняються підвищеною рефлексією, інтернальністю, підвищеною чутливістю та емоційністю, добре розвиненими комунікативними здібностями. Практичне значення одержаних результатів роботи полягає в тому, що матеріали дослідження можуть використовуватись військовими та медичними психологами для ефективної роботи з курсантами (в перспективі – військовослужбовцями) під час їхньої адаптації до служби. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24238 |
| Тип вмісту: | Bachelor Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Usyk_2024.pdf | 1,32 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.