Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24238
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorІванашко, Оксана Євгенівна-
dc.contributor.authorУсік, Мирослава Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-06-13T08:02:35Z-
dc.date.available2024-06-13T08:02:35Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationУсік М. В. Гендерні особливості адаптації до військової служби (на прикладі курсантів Волинського військового ліцею імені Героїв Небесної Сотні) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 Психологія / наук. кер. О. Є. Іванашко ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 63 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24238-
dc.description.abstractВипускна кваліфікаційна робота присвячена теоретико-методологічному та емпіричному дослідженню психологічних особливостей гендерних відмінностей адаптації до військової служби. У першому розділі здійснено аналіз науково-теоретичних підходів до вивчення адаптації як психологічної проблеми, аналізу особливостей адаптації до військової служби, розгляду адаптивних можливостей чоловіків і жінок та проаналізовано сучасні дослідження, що розкривають важливість гендерної інтеграції у військові сили, обґрунтовано, що професійна адаптація військового спеціаліста обумовлена особливими обставинами зовнішнього та внутрішнього характеру та здійснюється в основних предметних галузях його професійної взаємодії із середовищем. У другому розділі обґрунтовано шляхи емпіричного вивчення проблеми та проведено аналіз внутрішніх й зовнішніх передумов адаптації спеціаліста у військовій сфері. Доведено, що основою адаптивності особистості є інтегрованість та скомпенсованість особистісних властивостей, об'єднаних в єдину структуру, де недостатня сформованість необхідних якостей особистості у жінок компенсується напругою та активною інтеграцією адаптаційної структури, що забезпечує адаптивність. Визначено, що дівчата-курсанти відрізняються підвищеною рефлексією, інтернальністю, підвищеною чутливістю та емоційністю, добре розвиненими комунікативними здібностями. Практичне значення одержаних результатів роботи полягає в тому, що матеріали дослідження можуть використовуватись військовими та медичними психологами для ефективної роботи з курсантами (в перспективі – військовослужбовцями) під час їхньої адаптації до служби.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectгендерні особливості адаптаціїuk_UK
dc.subjectадаптаціяuk_UK
dc.subjectособистісні властивостіuk_UK
dc.subjectрефлексіяuk_UK
dc.subjectкомунікативні здібностіuk_UK
dc.subjectінтернальністьuk_UK
dc.titleГендерні особливості адаптації до військової служби (на прикладі курсантів Волинського військового ліцею імені Героїв Небесної Сотні)uk_UK
dc.typeBachelor Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра педагогічної та вікової психологіїuk_UK
dc.contributor.affiliation053 Психологіяuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:FPsy_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Usyk_2024.pdf1,32 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.