Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24215
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШкарлатюк, Катерина Іванівна-
dc.contributor.authorБублій, Оксана Сергіївна-
dc.date.accessioned2024-06-11T13:47:23Z-
dc.date.available2024-06-11T13:47:23Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБублій О. С. Психологічні умови розвитку відповідальності у студентів : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр : спец. 053 Психологія / наук. кер. К. І. Шкарлатюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 65 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24215-
dc.description.abstractУ дипломній роботі розкрито сутність поняття «відповідальність» та здійснено теоретико-методологічний аналіз феномену відповідальності устудентів. Відповідальність розглядається як суцільна риса зрілої особистості, що виявляється в усвідомленому, ініціативному, самостійному та добросовісному виконанні своїх обов'язків, готовності відповідати за свої дії та їх наслідки. Аналізуються особливості розвитку відповідальності у студентів. Розглянуто умови та фактори, за які проводиться цей розвиток. Доводиться думка, на основі проведеного кореляційного аналізу, що відповідальність має найсильніший прямий зв'язок з інтернальністю, особливо у сферах досягнень та самооцінки. Це означає, що ці змінні часто взаємопов'язані. Люди, які вважають, що контролюють своє життя, прагнуть до успіху, ставлять перед собою амбітні цілі або мають високу самооцінку, часто також є відповідальними. Цей зв'язок є найсильнішим, що вказує на те, що віра у власні сили та контроль над ситуацією відіграють важливу роль у формуванні відповідальності. Відповідальність може мати непрямий зв'язок з соціальною адаптованістю через інтернальність, зокрема у сферах досягнень, сімейних відносин, виробничих відносин, а також через самооцінку. Це означає, що люди, які є відповідальними, можуть мати кращу соціальну адаптацію через те, що вони мають високі значення таких змінних, як загальний рівень інтернальність, інтернальність у сфері досягнення, у сімейних відносинах, виробничих відносинах, самооцінка.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectвідповідальністьuk_UK
dc.subjectінтернальністьuk_UK
dc.subjectсамооцінкаuk_UK
dc.subjectсоціальна адаптивністьuk_UK
dc.subjectстудентська молодьuk_UK
dc.subjectпсихологічні умовиuk_UK
dc.subjectрозвиток особистостіuk_UK
dc.titleПсихологічні умови розвитку відповідальності у студентівuk_UK
dc.typeBachelor Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра практичної психології та психодіагностикиuk_UK
dc.contributor.affiliation053 Психологіяuk_UK
Розташовується у зібраннях:FPsy_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bubliy_2024.pdf1,26 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.