Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24215
Title: Психологічні умови розвитку відповідальності у студентів
Authors: Бублій, Оксана Сергіївна
Affiliation: Кафедра практичної психології та психодіагностики
053 Психологія
Bibliographic description (Ukraine): Бублій О. С. Психологічні умови розвитку відповідальності у студентів : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр : спец. 053 Психологія / наук. кер. К. І. Шкарлатюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 65 с.
Issue Date: 2024
Date of entry: 11-Jun-2024
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Supervisor: Шкарлатюк, Катерина Іванівна
Keywords: відповідальність
інтернальність
самооцінка
соціальна адаптивність
студентська молодь
психологічні умови
розвиток особистості
Abstract: У дипломній роботі розкрито сутність поняття «відповідальність» та здійснено теоретико-методологічний аналіз феномену відповідальності устудентів. Відповідальність розглядається як суцільна риса зрілої особистості, що виявляється в усвідомленому, ініціативному, самостійному та добросовісному виконанні своїх обов'язків, готовності відповідати за свої дії та їх наслідки. Аналізуються особливості розвитку відповідальності у студентів. Розглянуто умови та фактори, за які проводиться цей розвиток. Доводиться думка, на основі проведеного кореляційного аналізу, що відповідальність має найсильніший прямий зв'язок з інтернальністю, особливо у сферах досягнень та самооцінки. Це означає, що ці змінні часто взаємопов'язані. Люди, які вважають, що контролюють своє життя, прагнуть до успіху, ставлять перед собою амбітні цілі або мають високу самооцінку, часто також є відповідальними. Цей зв'язок є найсильнішим, що вказує на те, що віра у власні сили та контроль над ситуацією відіграють важливу роль у формуванні відповідальності. Відповідальність може мати непрямий зв'язок з соціальною адаптованістю через інтернальність, зокрема у сферах досягнень, сімейних відносин, виробничих відносин, а також через самооцінку. Це означає, що люди, які є відповідальними, можуть мати кращу соціальну адаптацію через те, що вони мають високі значення таких змінних, як загальний рівень інтернальність, інтернальність у сфері досягнення, у сімейних відносинах, виробничих відносинах, самооцінка.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24215
Content type: Bachelor Thesis
Appears in Collections:FPsy_KR (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bubliy_2024.pdf1,26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.