Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24189
Назва: | Прикладна спрямованість освітнього компонента «Вища математика» |
Автори: | Ройко, Лариса Леонідівна Микитюк, Інна Олексіївна |
Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Бібліографічний опис: | Ройко Л. Л., Микитюк І. О. Прикладна спрямованість освітнього компонента «Вища математика» : Математика. Інформаційні технології. Освіта : зб. статей XIII Міжнар. наук.-практ. конф. Луцьк : Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2024. № 11 . С. 110-116 |
Конференція/захід: | Математика. Інформаційні технології. Освіта |
Дата публікації: | 2024 |
Дата внесення: | 6-чер-2024 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Країна (код): | UA |
Місце видання, проведення: | Луцьк |
УДК: | 378.147:51(045) |
Теми: | прикладні задачі професійно зорієнтовані задачі вища математика математична компетентність майбутній фахівець професійна діяльність |
Діапазон сторінок: | 110-116 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито і обґрунтовано роль та місце прикладних (професійно зорієнтованих) задач при вивченні освітнього компонента «Вища математика», що викладається викладачами кафедри загальної математики та методики навчання інформатики у Волинському національному університеті імені Лесі Українки для здобувачів освіти різних спеціальностей, у тому числі Середня освіта (за предметними спеціальностями). Для з’ясування стану порушеної проблеми у педагогічній теорії і практиці авторами було використано низку методів дослідження: аналіз, узагальнення, систематизація теоретичних положень, розкритих у науковій та навчально-методичній літературі; узагальнення власного педагогічного досвіду, а також аналіз практичного досвіду щодо використання професійно зорієнтованих задач при вивченні освітнього компонента «Вища математика». Наведено розв’язання прикладних задач, що відображають реальні ситуації та ілюструють застосування математичних методів у конкретних процесах, дають можливість ознайомити здобувачів освіти з базовими поняттями професійної діяльності та причинно-наслідковими зв’язками між ними. |
Опис: | Проникнення математичних методів в усі галузі сучасної наукової та практичної діяльності пояснює потребу в фундаментальних математичних знаннях у бакалаврів різних спеціальностей. Високий рівень математичної підготовки – необхідна умова успішності і затребуваності випускника на ринку праці. Тому, вивчення курсу «Вища математика» будується таким чином, щоб сформувати у здобувачів освіти відповідні фахові компетентності і отримати програмні результати навчання, що відповідають обраній спеціальності. Для цього навчальна діяльність організовується таким чином, щоб вони були вмотивованими у вивченні освітнього компонента та чітко бачили його застосування у майбутній професійній діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24189 |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FITM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
roiko_mykytiuk.pdf | 577,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.