Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24189
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРойко, Лариса Леонідівна-
dc.contributor.authorМикитюк, Інна Олексіївна-
dc.date.accessioned2024-06-06T10:22:08Z-
dc.date.available2024-06-06T10:22:08Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationРойко Л. Л., Микитюк І. О. Прикладна спрямованість освітнього компонента «Вища математика» : Математика. Інформаційні технології. Освіта : зб. статей XIII Міжнар. наук.-практ. конф. Луцьк : Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2024. № 11 . С. 110-116uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24189-
dc.descriptionПроникнення математичних методів в усі галузі сучасної наукової та практичної діяльності пояснює потребу в фундаментальних математичних знаннях у бакалаврів різних спеціальностей. Високий рівень математичної підготовки – необхідна умова успішності і затребуваності випускника на ринку праці. Тому, вивчення курсу «Вища математика» будується таким чином, щоб сформувати у здобувачів освіти відповідні фахові компетентності і отримати програмні результати навчання, що відповідають обраній спеціальності. Для цього навчальна діяльність організовується таким чином, щоб вони були вмотивованими у вивченні освітнього компонента та чітко бачили його застосування у майбутній професійній діяльності.uk_UK
dc.description.abstractУ статті розкрито і обґрунтовано роль та місце прикладних (професійно зорієнтованих) задач при вивченні освітнього компонента «Вища математика», що викладається викладачами кафедри загальної математики та методики навчання інформатики у Волинському національному університеті імені Лесі Українки для здобувачів освіти різних спеціальностей, у тому числі Середня освіта (за предметними спеціальностями). Для з’ясування стану порушеної проблеми у педагогічній теорії і практиці авторами було використано низку методів дослідження: аналіз, узагальнення, систематизація теоретичних положень, розкритих у науковій та навчально-методичній літературі; узагальнення власного педагогічного досвіду, а також аналіз практичного досвіду щодо використання професійно зорієнтованих задач при вивченні освітнього компонента «Вища математика». Наведено розв’язання прикладних задач, що відображають реальні ситуації та ілюструють застосування математичних методів у конкретних процесах, дають можливість ознайомити здобувачів освіти з базовими поняттями професійної діяльності та причинно-наслідковими зв’язками між ними.uk_UK
dc.format.extent110-116-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectприкладні задачіuk_UK
dc.subjectпрофесійно зорієнтовані задачіuk_UK
dc.subjectвища математикаuk_UK
dc.subjectматематична компетентністьuk_UK
dc.subjectмайбутній фахівецьuk_UK
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UK
dc.titleПрикладна спрямованість освітнього компонента «Вища математика»uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.citation.conferenceМатематика. Інформаційні технології. Освіта-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameЛуцькuk_UK
dc.subject.udc378.147:51(045)uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FITM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
roiko_mykytiuk.pdf577,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.