Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24189
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ройко, Лариса Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Микитюк, Інна Олексіївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-06T10:22:08Z | - |
dc.date.available | 2024-06-06T10:22:08Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Ройко Л. Л., Микитюк І. О. Прикладна спрямованість освітнього компонента «Вища математика» : Математика. Інформаційні технології. Освіта : зб. статей XIII Міжнар. наук.-практ. конф. Луцьк : Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2024. № 11 . С. 110-116 | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24189 | - |
dc.description | Проникнення математичних методів в усі галузі сучасної наукової та практичної діяльності пояснює потребу в фундаментальних математичних знаннях у бакалаврів різних спеціальностей. Високий рівень математичної підготовки – необхідна умова успішності і затребуваності випускника на ринку праці. Тому, вивчення курсу «Вища математика» будується таким чином, щоб сформувати у здобувачів освіти відповідні фахові компетентності і отримати програмні результати навчання, що відповідають обраній спеціальності. Для цього навчальна діяльність організовується таким чином, щоб вони були вмотивованими у вивченні освітнього компонента та чітко бачили його застосування у майбутній професійній діяльності. | uk_UK |
dc.description.abstract | У статті розкрито і обґрунтовано роль та місце прикладних (професійно зорієнтованих) задач при вивченні освітнього компонента «Вища математика», що викладається викладачами кафедри загальної математики та методики навчання інформатики у Волинському національному університеті імені Лесі Українки для здобувачів освіти різних спеціальностей, у тому числі Середня освіта (за предметними спеціальностями). Для з’ясування стану порушеної проблеми у педагогічній теорії і практиці авторами було використано низку методів дослідження: аналіз, узагальнення, систематизація теоретичних положень, розкритих у науковій та навчально-методичній літературі; узагальнення власного педагогічного досвіду, а також аналіз практичного досвіду щодо використання професійно зорієнтованих задач при вивченні освітнього компонента «Вища математика». Наведено розв’язання прикладних задач, що відображають реальні ситуації та ілюструють застосування математичних методів у конкретних процесах, дають можливість ознайомити здобувачів освіти з базовими поняттями професійної діяльності та причинно-наслідковими зв’язками між ними. | uk_UK |
dc.format.extent | 110-116 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | прикладні задачі | uk_UK |
dc.subject | професійно зорієнтовані задачі | uk_UK |
dc.subject | вища математика | uk_UK |
dc.subject | математична компетентність | uk_UK |
dc.subject | майбутній фахівець | uk_UK |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UK |
dc.title | Прикладна спрямованість освітнього компонента «Вища математика» | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
dc.citation.conference | Математика. Інформаційні технології. Освіта | - |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
dc.coverage.placename | Луцьк | uk_UK |
dc.subject.udc | 378.147:51(045) | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FITM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
roiko_mykytiuk.pdf | 577,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.