Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24060
Title: Маркетинг у сферах діяльності
Authors: Милько, Інна Петрівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Маркетинг у сферах діяльності. Методичні вказівки до проведення практичних занять [Електронний ресурс] / Укл. І.П. Милько. Луцьк: ВНУ імені Лесі Українки, 2024. 58 с.
Issue Date: 4-Apr-2024
Date of entry: 5-Apr-2024
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Place of the edition/event: Волинський національний університет імені Лесі Українки
UDC: 339.138(072)
Keywords: маркетинг
Page range: 58
Abstract: Методичні вказівки до проведення практичних занять містять структуру освітнього компонента, теми практичних занять, питання до обговорення, практичні завдання. Рекомендовано здобувачам вищої освіти 2 курсу спеціальності 075 «Маркетинг» денної форми здобуття вищої освіти
Content: ВСТУП
1. СТРУКТУРА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА
2. ТЕМИ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ
Змістовий модуль 1. Основні принципи управління маркетингом компанії на споживчому, промисловому
Тема 1. Основні принципи управління маркетингом компанії
Тема 2. Маркетинг на споживчому ринку
Тема 3. Промисловий маркетинг
Тема 4. Специфіка маркетингу послуг
Змістовий модуль 2. Маркетингова діяльність за сферами діяльності
Тема 5. Страховий маркетинг
Тема 6. Банківський маркетинг
Тема 7. Маркетинг індустрії гостинності
Тема 8. Маркетинг у туризмі
Тема 9. Маркетинг транспортних послуг
Тема 10. Маркетинг народних ремесел та промислів
Тема 11. Маркетинг в аграрній сфері
Тема 12. Екологічний маркетинг
Тема 13. Маркетинг інновацій
3. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24060
References (Ukraine): 1. Альошинський Є.С., Балака Є.І., Шульдінер Ю.В. Транспортний маркетинг та логістика. Ч. 1. Основи транспортного маркетингу та логістики: Конспект лекцій. Харків: УкрДАЗТ, 2014. 68 с.
2. Буднікевич І.М. Маркетинг у галузях і сферах діяльності. Навч. посібник. К.: ЦУЛ, 2019. 536 с.
3. Жарська І.О. Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправи. [текст] : навч. посіб. Одеса: Атлант ВОІ СОІУ, 2016. 284 с.
4. Екологічний маркетинг: Навчальний посібник /Н. В. Зіновчук, А. В. Ращенко. Житомир: Вид-во ЖДУ ім.. І. Франка, 2015. 190 с.
5. Карбовська Л. О. Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни «Маркетинг за сферами діяльності» (для бакалаврів, магістрів). К.: ДП «Вид. дім «Персонал», 2018. 77 с.
6. Конспект лекцій з дисципліни «Маркетинг інновацій» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 073 «Менеджмент» за освітньо-професійною програмою «Менеджмент» / Укладачі: Карімов Г.І., Стеблюк Н.Ф. Кам’янське: ДДТУ,2022. 64 с.
7. Мальська М. П., Мандюк Н. Л. Основи маркетингу у туризмі [текст] підручник. К.: «Центр учбової літератури», 2016. 336 с.
8. Маркетинг: навчальний посібник / за наук. ред. О. А. Тимчик. Київ : Видавництво, 2014. 284 с.
9. Маркетинг у туризмі : підручник / Н. Є. Летуновська, О. В. Люльов. Суми : Сумський державний університет, 2020. 270 с.
10. Маркетинг транспортних послуг: Навч. посібник / О. І. Зоріна, В. А. Волохов, І. В. Волохова та ін.; за ред. О. І. Зоріної. Харків: УкрДУЗТ, 2018. 305 с.
11. Мендела І.Я. Маркетинг готельно-ресторанного господарства: навчально-методичний посібник. Івано-Франківськ: Територія друку, 2022. 56 с.
12. Методичні вказівки для проведення практичних занять з дисципліни «Маркетинг в галузях та сферах діяльності» за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»/ Укл. І. Л. Піняк, Л.Я. Якимишин. Тернопіль: ТНТУ ім. І.Пулюя, 2019. 64 с.
13. Павлов К. В., Лялюк А. М., Павлова О. М. Маркетинг: теорія і практика: підручник. Луцьк : СПД Гадяк Жанна Володимирівна, друкарня «Волиньполіграф» 2022. 408 с.
14. Практикум з маркетингу. Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Маркетинг» для студентів економічних спеціальностей всіх форм навчання / Укл.: Ільчук В.П., Штирхун Х.І. Чернігів: ЧНТУ, 2018. 81 с.
15. Ткачук С.В., Стахурський В.О. Маркетинг у галузях і сферах діяльності [Електронний ресурс]: конспект лекцій для студ. напрямів підготовки 6.030507 «Маркетинг», 6.030302 «Реклама та зв’язки з громадськістю» (у харчовій промисловості) денної та заочної форм навч. К.: НУХТ, 2015. 148 с.
16. Шірінян Л. В. Страховий менеджмент [Електронний ресурс]: конспект лекцій для студентів спеціальності 7.03050801, 8.03050801 «Фінанси і кредит» денної та заочної форм навчання. К.: НУХТ, 2014. 143 с.
References (International): 1. Aloshynskyi Ye.S., Balaka Ye.I., Shuldiner Yu.V. Transportnyi marketynh ta lohistyka. Ch. 1. Osnovy transportnoho marketynhu ta lohistyky: Konspekt lektsii. Kharkiv: UkrDAZT, 2014. 68 s.
2. Budnikevych I.M. Marketynh u haluziakh i sferakh diialnosti. Navch. posibnyk. K.: TsUL, 2019. 536 s.
3. Zharska I.O. Praktykum z marketynhu: teoretychni osnovy, testy, zavdannia, keisovi vpravy. [tekst] : navch. posib. Odesa: Atlant VOI SOIU, 2016. 284 s.
4. Ekolohichnyi marketynh: Navchalnyi posibnyk /N. V. Zinovchuk, A. V. Rashchenko. Zhytomyr: Vyd-vo ZhDU im.. I. Franka, 2015. 190 s.
5. Karbovska L. O. Metodychni rekomendatsii shchodo zabezpechennia samostiinoi roboty studentiv z dystsypliny «Marketynh za sferamy diialnosti» (dlia bakalavriv, mahistriv). K.: DP «Vyd. dim «Personal», 2018. 77 s.
6. Konspekt lektsii z dystsypliny «Marketynh innovatsii» dlia zdobuvachiv vyshchoi osvity druhoho (mahisterskoho) rivnia zi spetsialnosti 073 «Menedzhment» za osvitno-profesiinoiu prohramoiu «Menedzhment» / Ukladachi: Karimov H.I., Stebliuk N.F. Kamianske: DDTU,2022. 64 s.
7. Malska M. P., Mandiuk N. L. Osnovy marketynhu u turyzmi [tekst] pidruchnyk. K.: «Tsentr uchbovoi literatury», 2016. 336 s.
8. Marketynh: navchalnyi posibnyk / za nauk. red. O. A. Tymchyk. Kyiv : Vydavnytstvo, 2014. 284 s.
9. Marketynh u turyzmi : pidruchnyk / N. Ye. Letunovska, O. V. Liulov. Sumy : Sumskyi derzhavnyi universytet, 2020. 270 s.
10. Marketynh transportnykh posluh: Navch. posibnyk / O. I. Zorina, V. A. Volokhov, I. V. Volokhova ta in.; za red. O. I. Zorinoi. Kharkiv: UkrDUZT, 2018. 305 s.
11. Mendela I.Ia. Marketynh hotelno-restorannoho hospodarstva: navchalno-metodychnyi posibnyk. Ivano-Frankivsk: Terytoriia druku, 2022. 56 s.
12. Metodychni vkazivky dlia provedennia praktychnykh zaniat z dystsypliny «Marketynh v haluziakh ta sferakh diialnosti» za osvitno-profesiinoiu prohramoiu pidhotovky mahistriv haluzi znan 07 «Upravlinnia ta administruvannia» spetsialnosti 075 «Marketynh»/ Ukl. I. L. Piniak, L.Ia. Yakymyshyn. Ternopil: TNTU im. I.Puliuia, 2019. 64 s.
13. Pavlov K. V., Lialiuk A. M., Pavlova O. M. Marketynh: teoriia i praktyka: pidruchnyk. Lutsk : SPD Hadiak Zhanna Volodymyrivna, drukarnia «Volynpolihraf» 2022. 408 s.
14. Praktykum z marketynhu. Metodychni vkazivky do praktychnykh zaniat z dystsypliny «Marketynh» dlia studentiv ekonomichnykh spetsialnostei vsikh form navchannia / Ukl.: Ilchuk V.P., Shtyrkhun Kh.I. Chernihiv: ChNTU, 2018. 81 s.
15. Tkachuk S.V., Stakhurskyi V.O. Marketynh u haluziakh i sferakh diialnosti [Elektronnyi resurs]: konspekt lektsii dlia stud. napriamiv pidhotovky 6.030507 «Marketynh», 6.030302 «Reklama ta zviazky z hromadskistiu» (u kharchovii promyslovosti) dennoi ta zaochnoi form navch. K.: NUKhT, 2015. 148 s.
16. Shirinian L. V. Strakhovyi menedzhment [Elektronnyi resurs]: konspekt lektsii dlia studentiv spetsialnosti 7.03050801, 8.03050801 «Finansy i kredyt» dennoi ta zaochnoi form navchannia. K.: NUKhT, 2014. 143 s.
Content type: Methodical recommendations
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MSD_prakt_r_2024.pdf935,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.