Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24060
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМилько, Інна Петрівна-
dc.date.accessioned2024-04-05T10:53:10Z-
dc.date.available2024-04-05T10:53:10Z-
dc.date.issued2024-04-04-
dc.date.submitted2024-02-21-
dc.identifier.citationМаркетинг у сферах діяльності. Методичні вказівки до проведення практичних занять [Електронний ресурс] / Укл. І.П. Милько. Луцьк: ВНУ імені Лесі Українки, 2024. 58 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24060-
dc.description.abstractМетодичні вказівки до проведення практичних занять містять структуру освітнього компонента, теми практичних занять, питання до обговорення, практичні завдання. Рекомендовано здобувачам вищої освіти 2 курсу спеціальності 075 «Маркетинг» денної форми здобуття вищої освітиuk_UK
dc.description.tableofcontentsВСТУПuk_UK
dc.description.tableofcontents1. СТРУКТУРА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТАuk_UK
dc.description.tableofcontents2. ТЕМИ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬuk_UK
dc.description.tableofcontentsЗмістовий модуль 1. Основні принципи управління маркетингом компанії на споживчому, промисловомуuk_UK
dc.description.tableofcontentsТема 1. Основні принципи управління маркетингом компаніїuk_UK
dc.description.tableofcontentsТема 2. Маркетинг на споживчому ринкуuk_UK
dc.description.tableofcontentsТема 3. Промисловий маркетингuk_UK
dc.description.tableofcontentsТема 4. Специфіка маркетингу послугuk_UK
dc.description.tableofcontentsЗмістовий модуль 2. Маркетингова діяльність за сферами діяльностіuk_UK
dc.description.tableofcontentsТема 5. Страховий маркетингuk_UK
dc.description.tableofcontentsТема 6. Банківський маркетингuk_UK
dc.description.tableofcontentsТема 7. Маркетинг індустрії гостинностіuk_UK
dc.description.tableofcontentsТема 8. Маркетинг у туризміuk_UK
dc.description.tableofcontentsТема 9. Маркетинг транспортних послугuk_UK
dc.description.tableofcontentsТема 10. Маркетинг народних ремесел та промислівuk_UK
dc.description.tableofcontentsТема 11. Маркетинг в аграрній сферіuk_UK
dc.description.tableofcontentsТема 12. Екологічний маркетингuk_UK
dc.description.tableofcontentsТема 13. Маркетинг інноваційuk_UK
dc.description.tableofcontents3. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРАuk_UK
dc.format.extent58-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.titleМаркетинг у сферах діяльностіuk_UK
dc.typeMethodical recommendationsuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.relation.referencesen1. Aloshynskyi Ye.S., Balaka Ye.I., Shuldiner Yu.V. Transportnyi marketynh ta lohistyka. Ch. 1. Osnovy transportnoho marketynhu ta lohistyky: Konspekt lektsii. Kharkiv: UkrDAZT, 2014. 68 s.uk_UK
dc.relation.referencesen2. Budnikevych I.M. Marketynh u haluziakh i sferakh diialnosti. Navch. posibnyk. K.: TsUL, 2019. 536 s.uk_UK
dc.relation.referencesen3. Zharska I.O. Praktykum z marketynhu: teoretychni osnovy, testy, zavdannia, keisovi vpravy. [tekst] : navch. posib. Odesa: Atlant VOI SOIU, 2016. 284 s.uk_UK
dc.relation.referencesen4. Ekolohichnyi marketynh: Navchalnyi posibnyk /N. V. Zinovchuk, A. V. Rashchenko. Zhytomyr: Vyd-vo ZhDU im.. I. Franka, 2015. 190 s.uk_UK
dc.relation.referencesen5. Karbovska L. O. Metodychni rekomendatsii shchodo zabezpechennia samostiinoi roboty studentiv z dystsypliny «Marketynh za sferamy diialnosti» (dlia bakalavriv, mahistriv). K.: DP «Vyd. dim «Personal», 2018. 77 s.uk_UK
dc.relation.referencesen6. Konspekt lektsii z dystsypliny «Marketynh innovatsii» dlia zdobuvachiv vyshchoi osvity druhoho (mahisterskoho) rivnia zi spetsialnosti 073 «Menedzhment» za osvitno-profesiinoiu prohramoiu «Menedzhment» / Ukladachi: Karimov H.I., Stebliuk N.F. Kamianske: DDTU,2022. 64 s.uk_UK
dc.relation.referencesen7. Malska M. P., Mandiuk N. L. Osnovy marketynhu u turyzmi [tekst] pidruchnyk. K.: «Tsentr uchbovoi literatury», 2016. 336 s.uk_UK
dc.relation.referencesen8. Marketynh: navchalnyi posibnyk / za nauk. red. O. A. Tymchyk. Kyiv : Vydavnytstvo, 2014. 284 s.uk_UK
dc.relation.referencesen9. Marketynh u turyzmi : pidruchnyk / N. Ye. Letunovska, O. V. Liulov. Sumy : Sumskyi derzhavnyi universytet, 2020. 270 s.uk_UK
dc.relation.referencesen10. Marketynh transportnykh posluh: Navch. posibnyk / O. I. Zorina, V. A. Volokhov, I. V. Volokhova ta in.; za red. O. I. Zorinoi. Kharkiv: UkrDUZT, 2018. 305 s.uk_UK
dc.relation.referencesen11. Mendela I.Ia. Marketynh hotelno-restorannoho hospodarstva: navchalno-metodychnyi posibnyk. Ivano-Frankivsk: Terytoriia druku, 2022. 56 s.uk_UK
dc.relation.referencesen12. Metodychni vkazivky dlia provedennia praktychnykh zaniat z dystsypliny «Marketynh v haluziakh ta sferakh diialnosti» za osvitno-profesiinoiu prohramoiu pidhotovky mahistriv haluzi znan 07 «Upravlinnia ta administruvannia» spetsialnosti 075 «Marketynh»/ Ukl. I. L. Piniak, L.Ia. Yakymyshyn. Ternopil: TNTU im. I.Puliuia, 2019. 64 s.uk_UK
dc.relation.referencesen13. Pavlov K. V., Lialiuk A. M., Pavlova O. M. Marketynh: teoriia i praktyka: pidruchnyk. Lutsk : SPD Hadiak Zhanna Volodymyrivna, drukarnia «Volynpolihraf» 2022. 408 s.uk_UK
dc.relation.referencesen14. Praktykum z marketynhu. Metodychni vkazivky do praktychnykh zaniat z dystsypliny «Marketynh» dlia studentiv ekonomichnykh spetsialnostei vsikh form navchannia / Ukl.: Ilchuk V.P., Shtyrkhun Kh.I. Chernihiv: ChNTU, 2018. 81 s.uk_UK
dc.relation.referencesen15. Tkachuk S.V., Stakhurskyi V.O. Marketynh u haluziakh i sferakh diialnosti [Elektronnyi resurs]: konspekt lektsii dlia stud. napriamiv pidhotovky 6.030507 «Marketynh», 6.030302 «Reklama ta zviazky z hromadskistiu» (u kharchovii promyslovosti) dennoi ta zaochnoi form navch. K.: NUKhT, 2015. 148 s.uk_UK
dc.relation.referencesen16. Shirinian L. V. Strakhovyi menedzhment [Elektronnyi resurs]: konspekt lektsii dlia studentiv spetsialnosti 7.03050801, 8.03050801 «Finansy i kredyt» dennoi ta zaochnoi form navchannia. K.: NUKhT, 2014. 143 s.uk_UK
dc.relation.references1. Альошинський Є.С., Балака Є.І., Шульдінер Ю.В. Транспортний маркетинг та логістика. Ч. 1. Основи транспортного маркетингу та логістики: Конспект лекцій. Харків: УкрДАЗТ, 2014. 68 с.uk_UK
dc.relation.references2. Буднікевич І.М. Маркетинг у галузях і сферах діяльності. Навч. посібник. К.: ЦУЛ, 2019. 536 с.uk_UK
dc.relation.references3. Жарська І.О. Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправи. [текст] : навч. посіб. Одеса: Атлант ВОІ СОІУ, 2016. 284 с.uk_UK
dc.relation.references4. Екологічний маркетинг: Навчальний посібник /Н. В. Зіновчук, А. В. Ращенко. Житомир: Вид-во ЖДУ ім.. І. Франка, 2015. 190 с.uk_UK
dc.relation.references5. Карбовська Л. О. Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни «Маркетинг за сферами діяльності» (для бакалаврів, магістрів). К.: ДП «Вид. дім «Персонал», 2018. 77 с.uk_UK
dc.relation.references6. Конспект лекцій з дисципліни «Маркетинг інновацій» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 073 «Менеджмент» за освітньо-професійною програмою «Менеджмент» / Укладачі: Карімов Г.І., Стеблюк Н.Ф. Кам’янське: ДДТУ,2022. 64 с.uk_UK
dc.relation.references7. Мальська М. П., Мандюк Н. Л. Основи маркетингу у туризмі [текст] підручник. К.: «Центр учбової літератури», 2016. 336 с.uk_UK
dc.relation.references8. Маркетинг: навчальний посібник / за наук. ред. О. А. Тимчик. Київ : Видавництво, 2014. 284 с.uk_UK
dc.relation.references9. Маркетинг у туризмі : підручник / Н. Є. Летуновська, О. В. Люльов. Суми : Сумський державний університет, 2020. 270 с.uk_UK
dc.relation.references10. Маркетинг транспортних послуг: Навч. посібник / О. І. Зоріна, В. А. Волохов, І. В. Волохова та ін.; за ред. О. І. Зоріної. Харків: УкрДУЗТ, 2018. 305 с.uk_UK
dc.relation.references11. Мендела І.Я. Маркетинг готельно-ресторанного господарства: навчально-методичний посібник. Івано-Франківськ: Територія друку, 2022. 56 с.uk_UK
dc.relation.references12. Методичні вказівки для проведення практичних занять з дисципліни «Маркетинг в галузях та сферах діяльності» за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»/ Укл. І. Л. Піняк, Л.Я. Якимишин. Тернопіль: ТНТУ ім. І.Пулюя, 2019. 64 с.uk_UK
dc.relation.references13. Павлов К. В., Лялюк А. М., Павлова О. М. Маркетинг: теорія і практика: підручник. Луцьк : СПД Гадяк Жанна Володимирівна, друкарня «Волиньполіграф» 2022. 408 с.uk_UK
dc.relation.references14. Практикум з маркетингу. Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Маркетинг» для студентів економічних спеціальностей всіх форм навчання / Укл.: Ільчук В.П., Штирхун Х.І. Чернігів: ЧНТУ, 2018. 81 с.uk_UK
dc.relation.references15. Ткачук С.В., Стахурський В.О. Маркетинг у галузях і сферах діяльності [Електронний ресурс]: конспект лекцій для студ. напрямів підготовки 6.030507 «Маркетинг», 6.030302 «Реклама та зв’язки з громадськістю» (у харчовій промисловості) денної та заочної форм навч. К.: НУХТ, 2015. 148 с.uk_UK
dc.relation.references16. Шірінян Л. В. Страховий менеджмент [Електронний ресурс]: конспект лекцій для студентів спеціальності 7.03050801, 8.03050801 «Фінанси і кредит» денної та заочної форм навчання. К.: НУХТ, 2014. 143 с.uk_UK
dc.subject.udc339.138(072)uk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MSD_prakt_r_2024.pdf935,35 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.