Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24044
Назва: Характеристика підтримувального етапу технології розвитку та вдосконалення координаційних здібностей молодших школярів із вадами слуху в процесі фізичного виховання
Інші назви: Characteristics of the Supporting Stage of the Technology of Development and Improvement of the Coordinating Abilities of Junior Schoolchildren with Hearing Impairments in the Process of Physical Education
Автори: Бондар, Олена
Bondar, Olena
Приналежність: Національний університет фізичного виховання і спорту України (м. Київ)
Бібліографічний опис: Бондар О. Характеристика підтримувального етапу технології розвитку та вдосконалення координаційних здібностей молодших школярів із вадами слуху в процесі фізичного виховання / Олена Бондар // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2020. − Вип. 37. – С. 87–92.
Журнал/збірник: Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки
Випуск/№ : 37
Дата публікації: 2020
Дата внесення: 3-кві-2024
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Теми: молодші школярі
координаційні здібності
технологія
адаптивне фізичне виховання
junior schoolchildren
adaptive physical education
coordination abilities
technology
Діапазон сторінок: 87-92
Короткий огляд (реферат): Актуальність. Порушення слуху негативно відбивається на всіх сторонах життєдіяльності дитини. Особливо яскраво це впливає на фізичний розвиток і рівень координаційних здібностей молодших школярів. Отже, актуальність дослідження полягає в необхідності ефективного розвитку координаційних здібностей як базису, формування фонду нових умінь і навичок молодших школярів. Мета дослідження – розробка підтримувального етапу технології розвитку та вдосконалення координаційних здібностей молодших школярів із порушеннями слуху. Використано такі методи дослідження, як аналіз науково-методичної літератури, аналіз документальних матеріалів, метод антропометрії, метод стабілографії, педагогічні методи дослі-дження, методи математичної статистики. У результаті проведення дослідження визначено показники координаційних здібностей і фізичного розвитку 62 молодиих школярів із порушеннями слуху та 105 практично здорових дітей, вік яких – 7–10 років. Результати дослідження. У результаті аналізу науково-методичної літератури та власних досліджень установлено, що створення спеціальних умов для оздоровчо-корекційної роботи шляхом підвищення рухової активності з урахуванням виборчих засобів і форм фізкультурно-спортивної діяльності сприяє позитивній динаміці розвитку фізичних якостей та прояву координаційних здібностей. Ґрунтуючись на отриманих результатах дослідження, ми розробили технологію розвитку та вдосконалення координаційних здібностей молодших школярів із порушеннями слуху, яка складається з трьох етапів. У статті описано третій етап розробленої технології – підтримувальний, мета якого – підтримка на досягнутому рівні різних проявів координаційних здібностей Для оцінки рівня координаційних здібностей та ефективності технології після закінчення етапу проводився поточний контроль. Перспективи подальших досліджень пов’язані з упровадженням технології розвитку та вдосконалення координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку з порушеннями слуху в процес адаптивного фізичного виховання.Topicality. Hearing impairment affects all aspects of a child’s life. This especially affects the physical development and the level of coordination abilities of younger students. Thus, the relevance of the study lies in the need for effective development of coordination abilities as a basis, the formation of a fund of new skills and abilities of younger students. The Objective of the Study was to develop a supporting stage of technology for the development and improvement of the coordination abilities of junior schoolchildren with hearing impairments. The following Research Methods were used: analysis of scientific and methodological literature, analysis of documentary materials, anthropometry method, stabilography method, pedagogical research methods, methods of mathematical statistics. As a result of the study, indicators of coordination abilities and physical development were determined. 62 young schoolchildren with hearing impairments and 105 practically healthy children, whose age was 7–10 years. Research Results. As a result of the analysis of scientific and methodological literature and our own research, it was found that the creation of special conditions for health-improvement work by increasing motor activity, taking into account the selective means and forms of physical culture and sports activity, contributes to the positive dynamics of the development of physical qualities and the manifestation of coordination abilities. Based on the results of the study, we have developed a technology for the development and improvement of the coordination abilities of junior schoolchildren with hearing impairments, which consists of three stages. The article describes the third stage of the developed technology – supporting, the purpose of which is to maintain the achieved level of coordination abilities. To assess the level of coordinating abilities and the effectiveness of the technology after the end of the stage, preliminary control was carried out. Prospects for further research are associated with the introduction of technology for the development and improvement of the coordinating abilities of primary school children with hearing impairments in the process of adaptive physical education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24044
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2020, № 37

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2020_37-87-92.pdf637,94 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.