Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2400
Title: | Педагогічна діагностика в процесі навчання фізичної культури учнів загальноосвітніх навчальних закладів |
Other Titles: | Pedagogic Diagnostics in Physical Education Teaching of Secondary School Sstudents |
Authors: | Цьось, Анатолій Васильович Гац, Г. Tsos, Anatolii V. Hats, H. |
Bibliographic description (Ukraine): | Цьось, А. Педагогічна діагностика в процесі навчання фізичної культури учнів загальноосвітніх навчальних закладів / А. Цьось, Г. Гац // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 4(20). – С. 201-209. – Бібліогр.: 7 назв. |
Issue Date: | 2012 |
Date of entry: | 12-Nov-2013 |
Publisher: | Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки |
Keywords: | педагогічна діагностика навчання фізичної культури діагностичні методики учні загальноосвітніх навчальних закладів готовність до діагностичної діяльності pedagogic diagnostics physical education teaching diagnostics methods secondary school students preparedness for diagnostic activity |
Abstract: | Розроблено й обґрунтовано структурно-функціональну модель педагогічної діагностики, що включає такі складові частини: компоненти (методологічний, технічний та теоретико-логічний), функції (здоров’язберігальна, інформаційна, оцінювальна, прогностична, управлінська) та об’єкти діагностики (педагогічний процес, педагог, учень). До засобів діагностичної діяльності належать тестування, спостереження, бесіда, опиту¬вання, анкетування, інтерв’ю, метод незалежних характеристик. Діагностичні методики вчителя фізичної культури спрямовані на діагностику якості навчальних завдань, соціально-психологічних особливостей учнів, рівня розвитку та вихованості школярів, оцінку знань, умінь і навичок, рівня розвитку фізичних якостей та функціонального стану серцево-судинної й дихальної систем організму, комплексного визначення фізичного здоров’я. Змістовий компонент процесу формування компетентності з педагогічної діагностики включає такі взаємопов’язані елементи: а) комплекс знань, якими повинен володіти майбутній фахівець; б) систему прак-тичних умінь і навичок, які лежать в основі діагностичної діяльності спеціаліста-практика; в) досвід у галузі діагностичної діяльності. The thesis developed and founded the structural and functional model of pedagogic diagnostics which includes the following: components (methodological, technical, theoretical and logical), functions (informational, evaluative, prognostic, managerial) and diagnostics objects (teaching process, teacher, student). The means of diagnosis are testing, observation, conversation, interview, questionnaires, independent characteristics method. Diagnostics methods of physical education teacher are aiming to diagnose the learning tasks, social and psychological characteristics of students, the degree of development and upbringing of pupils, to estimate the knowledge and skills, level of physical fitness and functional state of the cardiovascular and respiratory systems of student’s body, to make complex assessment of pupil’s health. The content component of the process of competence formation in the field of educational diagnostics includes the following components: a) the complex of knowledge the future professional should possess; b) the system of practical skills that provide the practitioners’ diagnostics activity; с) experience in diagnosis. |
URI: | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2400 |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 4 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
anot47.pdf | 327,22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.