Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2400
Назва: Педагогічна діагностика в процесі навчання фізичної культури учнів загальноосвітніх навчальних закладів
Інші назви: Pedagogic Diagnostics in Physical Education Teaching of Secondary School Sstudents
Автори: Цьось, Анатолій Васильович
Гац, Г.
Tsos, Anatolii V.
Hats, H.
Бібліографічний опис: Цьось, А. Педагогічна діагностика в процесі навчання фізичної культури учнів загальноосвітніх навчальних закладів / А. Цьось, Г. Гац // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 4(20). – С. 201-209. – Бібліогр.: 7 назв.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 12-лис-2013
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: педагогічна діагностика
навчання фізичної культури
діагностичні методики
учні загальноосвітніх навчальних закладів
готовність до діагностичної діяльності
pedagogic diagnostics
physical education teaching
diagnostics methods
secondary school students
preparedness for diagnostic activity
Короткий огляд (реферат): Розроблено й обґрунтовано структурно-функціональну модель педагогічної діагностики, що включає такі складові частини: компоненти (методологічний, технічний та теоретико-логічний), функції (здоров’язберігальна, інформаційна, оцінювальна, прогностична, управлінська) та об’єкти діагностики (педагогічний процес, педагог, учень). До засобів діагностичної діяльності належать тестування, спостереження, бесіда, опиту¬вання, анкетування, інтерв’ю, метод незалежних характеристик. Діагностичні методики вчителя фізичної культури спрямовані на діагностику якості навчальних завдань, соціально-психологічних особливостей учнів, рівня розвитку та вихованості школярів, оцінку знань, умінь і навичок, рівня розвитку фізичних якостей та функціонального стану серцево-судинної й дихальної систем організму, комплексного визначення фізичного здоров’я. Змістовий компонент процесу формування компетентності з педагогічної діагностики включає такі взаємопов’язані елементи: а) комплекс знань, якими повинен володіти майбутній фахівець; б) систему прак-тичних умінь і навичок, які лежать в основі діагностичної діяльності спеціаліста-практика; в) досвід у галузі діагностичної діяльності. The thesis developed and founded the structural and functional model of pedagogic diagnostics which includes the following: components (methodological, technical, theoretical and logical), functions (informational, evaluative, prognostic, managerial) and diagnostics objects (teaching process, teacher, student). The means of diagnosis are testing, observation, conversation, interview, questionnaires, independent characteristics method. Diagnostics methods of physical education teacher are aiming to diagnose the learning tasks, social and psychological characteristics of students, the degree of development and upbringing of pupils, to estimate the knowledge and skills, level of physical fitness and functional state of the cardiovascular and respiratory systems of student’s body, to make complex assessment of pupil’s health. The content component of the process of competence formation in the field of educational diagnostics includes the following components: a) the complex of knowledge the future professional should possess; b) the system of practical skills that provide the practitioners’ diagnostics activity; с) experience in diagnosis.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2400
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot47.pdf327,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.