Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23991
Title: Методи навчання письму здобувачів закладів загальної середньої освіти на уроках англійської мови
Authors: Осіпова, Вікторія Олександрівна
Affiliation: кафедра практики англійської мови
014 Середня освіта (Англійська мова і література)
Bibliographic description (Ukraine): Осіпова В. О. Методи навчання письму здобувачів закладів загальної середньої освіти на уроках англійської мови : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова і література) / наук. кер. Ю. А. Гордієнко ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2023. 133 с.
Issue Date: 2023
Date of entry: 2-Apr-2024
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Supervisor: Гордієнко, Юлія Анатоліївна
Keywords: англійська мова
англомовна компетентність
здобувачі освіти
НУШ
письмо
комунікативні навички
Abstract: У магістерській роботі досліджено методику навчання письму здобувачів закладів загальної середньої освіти на уроках англійської мови. Актуальність роботи полягає в тому, що в умовах впровадження НУШ навчання письму є важливою умовою формування англомовної комунікативної компетентності, вміння висловлюватись, зокрема як в писемному, так і усному мовленні. Навички письма розглянуто у контексті формування англомовної комунікативної компетентності здобувачів ЗЗСО на уроках англійської мови. Воно ґрунтується на стандарті освіти, вимогах методики НУШ і модельних навчальних програмах. Методичне підґрунтя навчання письму на уроках англійської мови у ЗЗСО засноване на досвіді та відповідній методичній системі. Методичний супровід відбувається поетапно на різних рівнях освіти та за умови дотримання послідовності. Зважаючи на це, ми визначили поетапність виконання завдань для 5-6 класів НУШ. Отримані теоретичні результати ми перевірили емпірично. Для цього було спочатку укладено систему вправ і завдань для навчання письму та згодом впроваджено їх в освітній процес ЗЗСО і проаналізовано результати. Для успішного й ефективного навчання письму здобувачів загальної середньої освіти на уроках англійської мови було сформовано методичні рекомендації. Практичне значення результатів полягає в тому, що їх можна використовувати при плануванні уроків англійської мови у 5 класі НУШ для формування навичок письма у здобувачів освіти. Окрім цього, отримані результати можуть бути корисними для здобувачів вищої освіти у процесі вивчення методики навчання англійської мови, написання досліджень та опанування особливостями впровадження компетентнісного підходу в НУШ.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23991
Content type: Master Thesis
Appears in Collections:FIF_KR (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
osipova_2023.pdf3,23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.