Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23991
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГордієнко, Юлія Анатоліївна-
dc.contributor.authorОсіпова, Вікторія Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-04-02T07:51:24Z-
dc.date.available2024-04-02T07:51:24Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationОсіпова В. О. Методи навчання письму здобувачів закладів загальної середньої освіти на уроках англійської мови : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова і література) / наук. кер. Ю. А. Гордієнко ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2023. 133 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23991-
dc.description.abstractУ магістерській роботі досліджено методику навчання письму здобувачів закладів загальної середньої освіти на уроках англійської мови. Актуальність роботи полягає в тому, що в умовах впровадження НУШ навчання письму є важливою умовою формування англомовної комунікативної компетентності, вміння висловлюватись, зокрема як в писемному, так і усному мовленні. Навички письма розглянуто у контексті формування англомовної комунікативної компетентності здобувачів ЗЗСО на уроках англійської мови. Воно ґрунтується на стандарті освіти, вимогах методики НУШ і модельних навчальних програмах. Методичне підґрунтя навчання письму на уроках англійської мови у ЗЗСО засноване на досвіді та відповідній методичній системі. Методичний супровід відбувається поетапно на різних рівнях освіти та за умови дотримання послідовності. Зважаючи на це, ми визначили поетапність виконання завдань для 5-6 класів НУШ. Отримані теоретичні результати ми перевірили емпірично. Для цього було спочатку укладено систему вправ і завдань для навчання письму та згодом впроваджено їх в освітній процес ЗЗСО і проаналізовано результати. Для успішного й ефективного навчання письму здобувачів загальної середньої освіти на уроках англійської мови було сформовано методичні рекомендації. Практичне значення результатів полягає в тому, що їх можна використовувати при плануванні уроків англійської мови у 5 класі НУШ для формування навичок письма у здобувачів освіти. Окрім цього, отримані результати можуть бути корисними для здобувачів вищої освіти у процесі вивчення методики навчання англійської мови, написання досліджень та опанування особливостями впровадження компетентнісного підходу в НУШ.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectанглійська моваuk_UK
dc.subjectангломовна компетентністьuk_UK
dc.subjectздобувачі освітиuk_UK
dc.subjectНУШuk_UK
dc.subjectписьмоuk_UK
dc.subjectкомунікативні навичкиuk_UK
dc.titleМетоди навчання письму здобувачів закладів загальної середньої освіти на уроках англійської мовиuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра практики англійської мовиuk_UK
dc.contributor.affiliation014 Середня освіта (Англійська мова і література)-
Розташовується у зібраннях:FIF_KR (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
osipova_2023.pdf3,23 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.