Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23976
Title: Формування емоційного інтелекту школярів на уроці англійської мови в режимі навчання онлайн і оффлайн
Authors: Хмельова, Ірина Ігорівна
Affiliation: Кафедра практики англійської мови
014 Середня освіта (Англійська мова і література)
Bibliographic description (Ukraine): Хмельова І. І. Формування емоційного інтелекту школярів на уроці англійської мови в режимі навчання онлайн і оффлайн : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова і література) / наук. кер. Н. А. Одарчук ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2023. 119 с.
Issue Date: 2023
Date of entry: 2-Apr-2024
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Supervisor: Одарчук, Наталія Андріївна
Keywords: емоції
емоційний інтелект
психологічний комфорт
активізація навчального процесу
динаміка розвитку
Abstract: Магістерська робота «Формування емоційного інтелекту школярів на уроці англійської мови в режимі навчання онлайн і оффлайн» присвячена актуальній проблемі розвитку емоційного інтелекту учнів під час вивчення англійської мови в сучасних умовах освітнього процесу. У роботі висвітлено ключові аспекти емоційного інтелекту, його роль у формуванні психологічної готовності учнів до навчання та соціальної адаптації. Проаналізовано сучасний стан проблеми розвитку емоційного інтелекту школярів у контексті навчання англійської мови, зокрема, враховуючи перехід від традиційного навчання до гібридного формату, який включає в себе як онлайн, так і оффлайн форми навчання. Зроблено аналіз методів та стратегій розвитку емоційного інтелекту, які можуть бути використані вчителями англійської мови для підтримки психологічного комфорту та активізації навчального процесу учнів. Проведено дослідження важливості взаємозв'язку емоційного інтелекту та освітнього процесу на уроках англійської мови в різних режимах навчання. Особлива увага приділена визначенню ефективних методів вимірювання та оцінювання рівня емоційного інтелекту учнів, що дозволяє здійснити індивідуальний підхід до кожного учня. Зроблено висновки про важливість розвитку емоційного інтелекту учнів для успішного вивчення англійської мови, наголошуючи на його позитивному впливі на академічні досягнення та соціальну адаптацію школярів. В результаті дослідження висунуто рекомендації щодо вдосконалення педагогічних практик з врахуванням емоційного аспекту в навчальному процесі англійської мови.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23976
Content type: Master Thesis
Appears in Collections:FIF_KR (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
khmeliova_2023.pdf887,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.