Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23976
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorОдарчук, Наталія Андріївна-
dc.contributor.authorХмельова, Ірина Ігорівна-
dc.date.accessioned2024-04-02T06:36:58Z-
dc.date.available2024-04-02T06:36:58Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationХмельова І. І. Формування емоційного інтелекту школярів на уроці англійської мови в режимі навчання онлайн і оффлайн : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова і література) / наук. кер. Н. А. Одарчук ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2023. 119 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23976-
dc.description.abstractМагістерська робота «Формування емоційного інтелекту школярів на уроці англійської мови в режимі навчання онлайн і оффлайн» присвячена актуальній проблемі розвитку емоційного інтелекту учнів під час вивчення англійської мови в сучасних умовах освітнього процесу. У роботі висвітлено ключові аспекти емоційного інтелекту, його роль у формуванні психологічної готовності учнів до навчання та соціальної адаптації. Проаналізовано сучасний стан проблеми розвитку емоційного інтелекту школярів у контексті навчання англійської мови, зокрема, враховуючи перехід від традиційного навчання до гібридного формату, який включає в себе як онлайн, так і оффлайн форми навчання. Зроблено аналіз методів та стратегій розвитку емоційного інтелекту, які можуть бути використані вчителями англійської мови для підтримки психологічного комфорту та активізації навчального процесу учнів. Проведено дослідження важливості взаємозв'язку емоційного інтелекту та освітнього процесу на уроках англійської мови в різних режимах навчання. Особлива увага приділена визначенню ефективних методів вимірювання та оцінювання рівня емоційного інтелекту учнів, що дозволяє здійснити індивідуальний підхід до кожного учня. Зроблено висновки про важливість розвитку емоційного інтелекту учнів для успішного вивчення англійської мови, наголошуючи на його позитивному впливі на академічні досягнення та соціальну адаптацію школярів. В результаті дослідження висунуто рекомендації щодо вдосконалення педагогічних практик з врахуванням емоційного аспекту в навчальному процесі англійської мови.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectемоціїuk_UK
dc.subjectемоційний інтелект-
dc.subjectпсихологічний комфорт-
dc.subjectактивізація навчального процесу-
dc.subjectдинаміка розвитку-
dc.titleФормування емоційного інтелекту школярів на уроці англійської мови в режимі навчання онлайн і оффлайнuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра практики англійської мовиuk_UK
dc.contributor.affiliation014 Середня освіта (Англійська мова і література)-
Розташовується у зібраннях:FIF_KR (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
khmeliova_2023.pdf887,73 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.