Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23967
Title: Методика використання цифрових лабораторій у системі впровадження освітнього напрямку STEM
Authors: Алексюк, Назар Олександрович
Affiliation: Кафедра експериментальної фізики, інформаційних та освітніх технологій
014 – Середня освіта (Фізика)
Bibliographic description (Ukraine): Алексюк Н. О. Методика використання цифрових лабораторій у системі впровадження освітнього напрямку STEM: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 – Середня освіта (Фізика) / наук. кер. О. С. Мартинюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк , 2023. 48 с.
Issue Date: 2023
Date of entry: 1-Apr-2024
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Supervisor: Мартинюк, Олександр Семенович
Keywords: мобільне навчання
експериментальні уміння
STEM-освіта
інноваційні технології
мобільні додатки
Abstract: У нашій роботі було визначено суть STEM-освіти та особливості впровадження її в закладах загальної середньої освіти в Україні. Ми акцентували увагу на STEM-освіті як інноваційному підході до навчання фізики. Детально описали методичні особливості використання інноваційних засобів STEM у процесі вивчення фізики, розглядаючи інноваційні технології навчання фізики в контексті STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти.Ми провели аналіз мобільного навчання та розглянули дидактичні можливості мобільних додатків у системі навчання фізики. Надали характеристику методам формування експериментальних умінь учнів за допомогою мобільного додатку Phyphox та реалізували цю технологію у навчальному процесі на уроках фізики для розвитку експериментальних умінь та навичок учнів
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23967
Content type: Master Thesis
Appears in Collections:FTI_KR (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aleksuk_2023.pdf1,37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.