Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23967| Title: | Методика використання цифрових лабораторій у системі впровадження освітнього напрямку STEM |
| Authors: | Алексюк, Назар Олександрович |
| Affiliation: | Кафедра експериментальної фізики, інформаційних та освітніх технологій 014 Середня освіта (Фізика) |
| Bibliographic description (Ukraine): | Алексюк Н. О. Методика використання цифрових лабораторій у системі впровадження освітнього напрямку STEM: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 – Середня освіта (Фізика) / наук. кер. О. С. Мартинюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк , 2023. 48 с. |
| Issue Date: | 2023 |
| Date of entry: | 1-Apr-2024 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Supervisor: | Мартинюк, Олександр Семенович |
| Keywords: | мобільне навчання експериментальні уміння STEM-освіта інноваційні технології мобільні додатки |
| Abstract: | У нашій роботі було визначено суть STEM-освіти та особливості впровадження її в закладах загальної середньої освіти в Україні. Ми акцентували увагу на STEM-освіті як інноваційному підході до навчання фізики. Детально описали методичні особливості використання інноваційних засобів STEM у процесі вивчення фізики, розглядаючи інноваційні технології навчання фізики в контексті STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти.Ми провели аналіз мобільного навчання та розглянули дидактичні можливості мобільних додатків у системі навчання фізики. Надали характеристику методам формування експериментальних умінь учнів за допомогою мобільного додатку Phyphox та реалізували цю технологію у навчальному процесі на уроках фізики для розвитку експериментальних умінь та навичок учнів |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23967 |
| Content type: | Master Thesis |
| Appears in Collections: | FTI_KR (2023) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Aleksuk_2023.pdf | 1,37 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.