Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23967
Назва: Методика використання цифрових лабораторій у системі впровадження освітнього напрямку STEM
Автори: Алексюк, Назар Олександрович
Приналежність: Кафедра експериментальної фізики, інформаційних та освітніх технологій
014 – Середня освіта (Фізика)
Бібліографічний опис: Алексюк Н. О. Методика використання цифрових лабораторій у системі впровадження освітнього напрямку STEM: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 – Середня освіта (Фізика) / наук. кер. О. С. Мартинюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк , 2023. 48 с.
Дата публікації: 2023
Дата внесення: 1-кві-2024
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Науковий керівник: Мартинюк, Олександр Семенович
Теми: мобільне навчання
експериментальні уміння
STEM-освіта
інноваційні технології
мобільні додатки
Короткий огляд (реферат): У нашій роботі було визначено суть STEM-освіти та особливості впровадження її в закладах загальної середньої освіти в Україні. Ми акцентували увагу на STEM-освіті як інноваційному підході до навчання фізики. Детально описали методичні особливості використання інноваційних засобів STEM у процесі вивчення фізики, розглядаючи інноваційні технології навчання фізики в контексті STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти.Ми провели аналіз мобільного навчання та розглянули дидактичні можливості мобільних додатків у системі навчання фізики. Надали характеристику методам формування експериментальних умінь учнів за допомогою мобільного додатку Phyphox та реалізували цю технологію у навчальному процесі на уроках фізики для розвитку експериментальних умінь та навичок учнів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23967
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FTI_KR (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aleksuk_2023.pdf1,37 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.