Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23953
Назва: Управління рекламною діяльністю: міждисциплінарний ракурс у контексті реалізації євроінтеграційних пріоритетів України
Автори: Бреус, Світлана
Приналежність: Європейський університет, м. Київ
Бібліографічний опис: Бреус С. Управління рекламною діяльністю: міждисциплінарний ракурс у контексті реалізації євроінтеграційних пріоритетів України. EUROPEAN PERSPECTIVE: міждисциплінарний дискурс у контексті сучасних викликів і можливостей: збірник тез доповідей VІ Міжнародної науково-практичної конференції (Луцьк, 29 лютого 2024 р.). / Заг. ред. та упорядк.: Цимбалюк І. О. – Луцьк : Вежа-Друк, 2024. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM). – Об‟єм даних 6,29 Мб. С. 268-272.
Конференція/захід: European perspective: міждисциплінарний дискурс у контексті сучасних викликів і можливостей
Дата публікації: 29-лют-2024
Дата внесення: 31-бер-2024
Видавництво: Луцьк : Вежа-Друк
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Луцьк
УДК: 338.2:330.3
Теми: євроінтеграційні пріоритети
управління рекламною діяльністю
Діапазон сторінок: 268-272
Короткий огляд (реферат): В умовах повномасштабного вторгнення росії в Україну питання реклами та супутніх понять певною мірою з теоретичної площини переходить у суто практичну. Адже основоположним завданням для України наразі є не лише забезпечення виживання, але й майбутнього процвітання в період післявоєнного відновлення економіки, що потребує активізації та об’єднання зусиль як держави, так і бізнесу на усіх рівнях управління.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23953
ISBN: 978-966-940-551-7
Перелік літератури: 1. Загальна сума прямих збитків, завдана інфраструктурі України через війну, сягає $151,2 млрд – оцінка станом на 1 вересня 2023 року. 2023. URL: https://kse.ua/ua/about-the-school/news/zagalna-suma-pryamih-zbitkiv-zavdana-infrastrukturi-ukrayini-cherez-viynu-syagaye-151-2-mlrd-otsinka-stanom-na-1-veresnya-2023-roku/
2. Маркетинг в умовах війни – інтерв’ю з командою Digital Marketing SmartTender. URL: https://smarttender.biz/blog/view/marketing-v-umovah-viyni-interv-yu-z-komandoyu-digital-marketing-smarttender/
3. Реклама під час війни: «хайп» не означає ефективність. URL: https://www.epravda.com.ua/columns/2023/07/5/701876/
4. Breus S., Ivanenko A. Advertising management as an important component of business success in the post-war economic recovery of Ukraine. The 10th International scientific and practical conference “Innovative scientific research: theory and practice” (November 21-24, 2023). Stockholm, Sweden. International Science Group. 2023. 516 p. P. 80-85.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:European perspective: міждисциплінарний дискурс у контексті сучасних викликів і можливостей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
268-272.pdf1,62 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.