Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23943
Назва: Психологічні характеристики персуазивності в навчальному відеодискурсі
Автори: Малаховська, Ярина
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Малаховська Я. Психологічні характеристики персуазивності в навчальному відеодискурсі. EUROPEAN PERSPECTIVE: міждисциплінарний дискурс у контексті сучасних викликів і можливостей: збірник тез доповідей VІ Міжнародної науково-практичної конференції (Луцьк, 29 лютого 2024 р.). / Заг. ред. та упорядк.: Цимбалюк І. О. – Луцьк : Вежа-Друк, 2024. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM). – Об‟єм даних 6,29 Мб. С. 224-229.
Конференція/захід: European perspective: міждисциплінарний дискурс у контексті сучасних викликів і можливостей
Дата публікації: 29-лют-2024
Дата внесення: 31-бер-2024
Видавництво: Луцьк : Вежа-Друк
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Луцьк
УДК: 316.6:159.942.5
Теми: персуазивний вплив
персуазивність
навчальна комунікація
комунікативний процес
Діапазон сторінок: 224-229
Короткий огляд (реферат): В сучасному суспільстві вивчення персуазивності стає актуальною проблемою, оскільки виступає як ключовий аспект комунікації, впливаючи на сприйняття та переконання аудиторії. Аналіз стратегій переконання не можливий без глибокого розуміння особливостей та принципів функціонування персуазивності. Персуазивний вплив досліджується в різних галузях соціології, психології, логіки, когнітивної та комунікативної лінгвістики, теорії дискурсу, які визначають це поняття як форму соціального впливу, осмислене зусилля, яке спрямоване на зміну свідомості у процесі комунікації в такій ситуації, коли адресат наділений певною свободою; інтерактивний комунікативний процес, у якому відправник повідомленням прагне вплинути на світогляд, ставлення та поведінку його одержувача.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23943
ISBN: 978-966-940-551-7
Перелік літератури: 1. O’Keefe D. J. Conviction, Persuasion, and Argumentation: Untangling the Ends and Means of Influence. Argumentation. 2012. P. 19–32.
2. Jowett G. S. Propaganda and Persuasion. Thousand Oaks, CA: Sage, 2012. 432 p.
3. Загнітко А. Словник сучасної лінгвістики : поняття і терміни. Донецьк: ДонНУ, 2012. 350 c.
4. Татенко В. О. Соціальна психологія впливу: Монографія. К.: Міленіум, 2008. 216 с.
5. Zhebchuk I. & Vasylchenko O. Persuasion as a means of psychological influence in the management activities of secondary school headmasters. Psychological Journal. 2019. Vol. 5 no. 9. P. 45–56.
6. Perloff R. M. The Dynamics of Persuasion: Communication and Attitudes in the 21st Century. Taylor & Francis Group, New York and London, 2010. 648 p.
7. O’Keefe D. J. Persuasion: Theory and research (2nd ed.). Newbury Park, CA: Sage, 2002. 365 p.
8. Petty R. E., & Briñol P. Emotion and persuasion: Cognitive and meta-cognitive processes impact attitudes. Cognition and Emotion .2015. 29(1). P. 1–26.
9. Мартинюк. Дискурсивний інструментарій аналізу англомовної реклами. Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. 2009. № 3. С. 159-167.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:European perspective: міждисциплінарний дискурс у контексті сучасних викликів і можливостей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
224-229.pdf1,62 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.