Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23869| Title: | Використання STEM-технологій при вивченні біології в середній школі |
| Authors: | Рибачук, Марія Володимирівна |
| Affiliation: | Кафедра ботаніки і методики викладання природничих наук 014 Середня освіта (біологія та здоров’я людини) |
| Bibliographic description (Ukraine): | Рибачук М. В. Використання STEM-технологій при вивченні біології в середній школі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 - середня освіта (біологія та здоров’я людини) / наук. керівник О. С. Фіщук ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2023. 71 с. |
| Issue Date: | 2023 |
| Date of entry: | 25-Mar-2024 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Supervisor: | Фіщук, Оксана Сергіївна |
| Keywords: | STEM-технології STEM моделювання міждисциплінарні зв’язки методика мотивація дистанційне навчання |
| Abstract: | STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) - інтегрований підхід до вивчення наук природничого та технічного спрямування. Цей підхід включає в себе використання сучасних інформаційних та комунікаційних технологій, інженерних розробок та математичного моделювання для вирішення реальних завдань і проблем. У першому розділі даного дослідження проведено аналіз літературних джерел, спрямований на вивчення актуальних аспектів впровадження STEM-технологій у освітній системі України та розглянуто досвід впровадження STEM-підходу в країнах Далекого Сходу. У другому розділі дослідження надається детальна характеристика матеріалів та методів, які використовувалися під час проведення дослідження. Також у цьому розділі висвітлюються основні положення методики дослідження та умови, в яких воно проводилося. Третій розділ містить у собі оцінку засвоєння учнями знань про транспорт речовин і внутрішнє середовище організму людини за допомогою STEM-технологій та традиційних методів навчання, а також оцінку впливу STEM-технологій на рівень мотивації учнів на уроках біології. У четвертому розділі наукового дослідження розглянуто шляхи покращення STEM-технологій у контексті онлайн-навчання на уроках біології та використання онлайн-платформ та інструментів на уроках біології. Робота виконана на 69 сторінках машинописного тексту, вміщає у собі 5 таблиць. Загальні висновки з проведених досліджень наведені в кінці роботи, перед списком використаної літератури (67 джерел). |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23869 |
| Content type: | Master Thesis |
| Appears in Collections: | FB_KR (2023) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| rybachuk_2023.pdf | 1,42 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.