Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23869
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorФіщук, Оксана Сергіївна-
dc.contributor.authorРибачук, Марія Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-03-25T19:46:57Z-
dc.date.available2024-03-25T19:46:57Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationРибачук М. В. Використання STEM-технологій при вивченні біології в середній школі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 - середня освіта (біологія та здоров’я людини) / наук. керівник О. С. Фіщук ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2023. 71 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23869-
dc.description.abstractSTEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) - інтегрований підхід до вивчення наук природничого та технічного спрямування. Цей підхід включає в себе використання сучасних інформаційних та комунікаційних технологій, інженерних розробок та математичного моделювання для вирішення реальних завдань і проблем. У першому розділі даного дослідження проведено аналіз літературних джерел, спрямований на вивчення актуальних аспектів впровадження STEM-технологій у освітній системі України та розглянуто досвід впровадження STEM-підходу в країнах Далекого Сходу. У другому розділі дослідження надається детальна характеристика матеріалів та методів, які використовувалися під час проведення дослідження. Також у цьому розділі висвітлюються основні положення методики дослідження та умови, в яких воно проводилося. Третій розділ містить у собі оцінку засвоєння учнями знань про транспорт речовин і внутрішнє середовище організму людини за допомогою STEM-технологій та традиційних методів навчання, а також оцінку впливу STEM-технологій на рівень мотивації учнів на уроках біології. У четвертому розділі наукового дослідження розглянуто шляхи покращення STEM-технологій у контексті онлайн-навчання на уроках біології та використання онлайн-платформ та інструментів на уроках біології. Робота виконана на 69 сторінках машинописного тексту, вміщає у собі 5 таблиць. Загальні висновки з проведених досліджень наведені в кінці роботи, перед списком використаної літератури (67 джерел).uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectSTEM-технологіїuk_UK
dc.subjectSTEM моделюванняuk_UK
dc.subjectміждисциплінарні зв’язкиuk_UK
dc.subjectметодикаuk_UK
dc.subjectмотиваціяuk_UK
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UK
dc.titleВикористання STEM-технологій при вивченні біології в середній школіuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра ботаніки і методики викладання природничих наукuk_UK
dc.contributor.affiliation014 Середня освіта (біологія та здоров’я людини)-
Розташовується у зібраннях:FB_KR (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rybachuk_2023.pdf1,42 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.