Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23838
Назва: Самокорекція негативних психічних станів студентів засобами оздоровчого фітнесу
Інші назви: Self-Correction of Negative Mental States of Students by Means of Health-Improving Fitness
Автори: Хлопецький, Василь
Курилюк, Сергій
Презлята, Ганна
Khlopetskyi, Vasyl
Kuryliuk, Serhiy
Prezlyata, Anna
Приналежність: Державний вищий навчальний заклад «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» (м. Івано-Франківськ)
Бібліографічний опис: Хлопецький В., Курилюк С., Презлята Г. Самокорекція негативних психічних станів студентів засобами оздоровчого фітнесу / Василь Хлопецький, Сергій Курилюк, Ганна Презлята // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2019. − Вип. 36. – С. 22–26.
Журнал/збірник: Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки
Випуск/№ : 36
Дата публікації: 2019
Дата внесення: бер-2024
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Теми: самокорекція
саморегуляція
оздоровчий фітнес
студентська молодь
self-correction
self-regulation
students
health-improving fitness
Діапазон сторінок: 22-26
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження  обґрунтувати можливості оздоровчого фітнесу для самокорекції негативних пси- хічних станів студентів. У статті самокорекцію розглянуто як цілеспрямований свідомо-цільовий вплив засо- бами фізичного виховання на зміну негативного психоемоційного стану, поведінки з опорою на власний досвід. Серед засобів рухової активності, котрі використовувалися під час самостійної корекції негативних психічних станів, студенти виявляли інтерес до занять різновидами оздоровчого фітнесу, техніку яких опрацьовано під час інструктивно-методичних занять. Із цією метою розроблено методику самостійних занять, що ґрунтува- лася на розширенні знань, утвердженні переконань про необхідність ранкової гігієнічної гімнастики, прийнят- ті особистісних зобов’язань щоденного використання ранкової гігієнічної гімнастики, індивідуальному виборі змісту самостійних занять, самоконтролі. Відтак щоденне використання запропонованих засобів оздоровчого фітнесу, елементів оздоровчих систем, дихальної гімнастики, аутотренінгів, психокорекційних моделей, тан- цювальних зв’язок сприяють підвищенню рухової активності в режимі дня, мають позитивний вплив на пси- хоемоційний та фізичний стан студентської молоді. Упровадження в повсякденну діяльність самостійної ко- рекції негативних психічних станів створює сприятливі умови для саморегуляції як одного з універсальних принципів існування людського організму. Перспективи подальших досліджень полягають в експерименталь- ному вивченні ефективності застосування авторської технології корекції психічних станів студентів із вико- ристанням засобів оздоровчого фітнесу.The objective of the study is to substantiate the possibilities of health-improving fitness for self-correction of negative mental states of students. In the article, self-correction is considered as a purposeful, deliberately targeted influence by means of physical education on the change of a negative psychoemotional state, behavior based on one's own experience. Among the means of physical activity that were used during the self-correction of negative mental states, students showed interest in practicing types of health-improving fitness, the technique of which was worked out during instructive-methodological classes. For this purpose, a method of selfstudy was developed based on expanding knowledge, affirming beliefs about the need for morning hygienic gymnastics, making personal commitments to daily use of morning hygienic gymnastics, individual choice of the content of independent studies, self-control. Therefore, the daily use of the proposed means of health-improving fitness, elements of health-improving systems, respiratory gymnastics, auto-training, psycho-corrective models, dance ligaments, contribute to an increase in physical activity during the day, have a positive effect on the psycho-emotional and physical state of student youth. The introduction of independent correction of negative mental states into everyday activities creates favorable conditions for self-regulation, as one of the universal principles of the existence of the human body.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23838
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2019, № 36

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019_36-22-26.pdf268,05 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.