Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2375
Title: Інтеграція змісту дисциплін природничо-наукового циклу як умова формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури
Other Titles: The Integration of Natural-Science Disciplines Content as a Condition of Forming Health-Preserving Competence of the Future Physical Training Teachers
Authors: Омельяненко, В.
Omelyanenko, V.
Bibliographic description (Ukraine): Омельяненко, В. Інтеграція змісту дисциплін природничо-наукового циклу як умова формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури / В. Омельяненко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 4(20). – С. 97-102. – Бібліогр.: с. 100-101.
Issue Date: 2012
Date of entry: 12-Nov-2013
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
UDC: 378+796.071.4
Keywords: учитель фізичної культури
природничо-наукова підготовка
компетентнісний та інтег¬раційний підходи
physical training teacher
natural-science education
competence and integrative approaches
Abstract: Компетентнісний підхід до підготовки фахівців передбачає орієнтацію на міждисциплінарні зв’язки. Процес природничо-наукової підготовки майбутніх учителів фізичної культури не відповідає цим вимогам. Одним зі шляхів розв’язання цієї проблеми є створення на випускних курсах інтегрованих дисциплін із метою формування в студентів здоров’язберігальної компетентності. У статті пропонують теоретичне обґрун-тування й описують педагогічну модель інтеграції змісту дисциплін циклу природничо-наукової підготовки навчального плану майбутніх учителів фізичної культури, яка сприяє формуванню їх здоров’язберігальної компетентності. Результати дослідження показали, що впровадження в навчальний процес інтегрованого курсу “Здоров’язберігальна діяльність учителя фізичної культури” забезпечує формування в студентів факультету фізичного виховання компетентності створювати здоров’язберігальне навчальне середовище. Отже, компетентнісний та інтеграційний підходи до змісту освіти відкривають нові можливості для становлення гуманістичної моделі природничо-наукової підготовки майбутніх учителів фізичної культури.Competence approach to the training of specialists provides the orientation to the interdisciplinary relations. The process of natural-science education of the future physical training teachers does not meet these requirements. One of the ways of the problem solution is the development of the integrated disciplines on the final years of studying with the aim of students’ health-preserving competence forming. The theoretical grounding is proposed and the pedagogical model of the integration of natural-science disciplines content, which is provided by the physical training teachers’ curriculum and which promotes their health-preserving competence forming, is described in this article. The results of the research showed that the introduction of the integrated course “Health- preserving activity of the physical education teacher” into the educational process ensures health-preserving competence forming among the students of the physical training department. Thus, competence and integrative approaches to the education content give new possibilities for the development of the humanistic model of natural-science education of the future physical training teachers.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2375
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
anot22.pdf296,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.