Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23692
Назва: Технологія корекції негативних психічних станів студентів засобами оздоровчого фітнесу
Інші назви: Technology of Correction of Negative Mental States of Students by Means of Health-Improving Fitness
Автори: Хлопецький, Василь
Курилюк, Сергій
Khlopetskyi, Vasyl
Kuryliuk, Serhiy
Приналежність: Державний вищий навчальний заклад «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» (м. Івано-Франківськ)
Бібліографічний опис: Хлопецький В., Курилюк С. Технологія корекції негативних психічних станів студентів засобами оздоровчого фітнесу / Василь Хлопецький, Сергій Курилюк // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2019. − Вип. 35. – С. 41–47.
Журнал/збірник: Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки
Випуск/№ : 35
Дата публікації: 2019
Дата внесення: лют-2024
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Теми: корекція психічних станів
технологія
студенти
фітнес
mental states correction
technology
students
fitness
Діапазон сторінок: 41-47
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження – теоретичне обґрунтування технології корекції негативних психічних станів студентів засобами оздоровчого фітнесу. У статті розкрито сутність поняття «технологія» як сукупність упорядкованих знань, змісту, принципів, методів і форм організації навчального процесу, спрямованого на виконання конкретних завдань та власне зміст програми корекції негативних психічних станів студентів засобами оздоровчого фітнесу. На основі аналізу матеріалів науково-методичних досліджень сучасних учених установлено, що на психічний стан студентів впливають їхні адаптаційні можливості, мотивувальні чинники, емоційно-вольові якості, особистісна поведінка, які покладено в основу розробленої технології як структурні компоненти. Відтак реалізацію адаптаційно-цільового компонента технології корекції спрямовано на підвищення адаптаційних можливостей студентів шляхом ознайомлення з об’єктивними й суб’єктивними передумовами навчальної та майбутньої професійної діяльності, формування знань про роль рухової актив- ності, оздоровчого фітнесу в запобіганні негативним психічним станам. Емоційно-вольовий компонент передбачав підготовку студентів до самовдосконалення з опорою на їхні вольові зусилля, позитивний бадьорий настрій, добре самопочуття, інтерес до корекційних занять оздоровчим фітнесом та самостійних занять корекційною фізичною культурою. Особистісно-поведінковий компонент спрямовано на самоутвердження, самовираження, самореалізацію, що утверджувалося під час самостійних занять, які сприяли підвищенню рухової активності в режимі дня. У результаті дослідження теоретично обґрунтовано технологію корекції негативних психічних станів студентів, яка передбачає сукупність структурних елементів: мету, завдання основних компонентів, зміст, етапи реалізації (інформаційно-мотивувальний, корекційно-поведінковий; особистісно-діяльнісний); форми й засоби; методи та методичні прийоми; принципи; педагогічні умови; критерії оцінювання. Перспективи подальших досліджень полягають у вивченні ефективності застосування авторської технології корекції психічних станів студентів засобами оздоровчого фітнесу.The Objective of the Study is to substantiate theoretically the correction technology of students' negative mental states by health-improving fitness means. The article reveals the essence of the «technology» concept as a set of organized knowledge, content, principles, methods and forms of educational process organization aimed at solving specific problems and content of correction technology of students' negative mental states by fitness. Based on the analysis of scientific and methodological research materials of modern scientists it is established that students' mental state is influenced by their adaptive abilities, motivating factors, emotional-volitional qualities, personal behavior, which were the basis of developed technology as structural components. Therefore, the implementation of adaptation target component of correction technology was aimed at increasing students adaptive capacity by acquaintance with educational and future professional activity objective and subjective preconditions, knowledge formation about physical activity role, fitness in order to their negative mental states preventing. The emotional-volitional component aimed at students preparation for self-improvement is based on their volitional efforts, positive cheerful mood, well-being, interest in health fitness corrective activities and in corrective physical culture individual activities, improved during individual activities, which promoted to increase motor activity during the day. As a result of the research, there was theoretically substantiated the technology of students' negative mental states correction, which provides structural elements set: purpose; main components tasks; content; implementation stages (information-motivational, corrective-behavioral; self-activity); forms and means; methods and techniques; principles; pedagogical conditions; evaluation criteria. Prospects for Further Research are to study the effectiveness of author's technology of students' mental states correction by health fitness means.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23692
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2019, № 35

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019_35-41-47.pdf253,23 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.