Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23686
Назва: Особливості мотивації до занять фізичною культурою студентів у процесі фізичного виховання
Інші назви: Features of Motivation for Physical Education of Students in the Physical Education Process
Автори: Кашуба, Віталій
Асаулюк, Інна
Дяченко, Анна
Дідур, Артем
Kashuba, Vitaliy
Asaulyuk, Inna
Diachenko, Anna
Didur, Artem
Приналежність: Національний університет фізичного виховання і спорту (м. Київ)
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського (м. Вінниця)
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського (м. Вінниця)
Національний університет фізичного виховання і спорту (м. Київ)
Бібліографічний опис: Кашуба В., Асаулюк І., Дяченко А. Особливості мотивації до занять фізичною культурою студентів у процесі фізичного виховання / Віталій Кашуба, Інна Асаулюк, Анна Дяченко // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2019. − Вип. 35. – С. 31–35.
Журнал/збірник: Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки
Випуск/№ : 35
Дата публікації: 2019
Дата внесення: лют-2024
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Теми: студенти
мотивація
фізичне виховання
students
physical education
motivation
Діапазон сторінок: 31-35
Короткий огляд (реферат): Актуальність. Особливості процесу фізичного виховання студентів мистецьких спеціальностей пред- ставлено обмеженою кількістю робіт, у яких вирішено окремі питання вдосконалення умінь і навичок та фізичної підготовленості загалом. У статті розглянуто проблему мотивації до занять фізичними вправами в студентської молоді. Визначено, що ефективність формування результативного освітнього середовища в рамках занять із фізичної культури в студентів у системі освіти та поза нею пов’язано з мотиваційною сферою особистості. У роботі наголошено на потребі комплексного підходу до підвищення ефективності процесу фізичного виховання студентів мистецьких спеціальностей. Мета цієї наукової розвідки – визначити мотиви до занять фізичною культурою у студентської молоді з метою індивідуалізації занять із фізичного виховання. Матеріал і методи дослідження. Для виконання поставлених завдань використано аналіз науково-методичної літератури та документальних матеріалів; соціальні методи дослідження; методи математичної статистики. Виклад основного матеріалу. Проведено аналіз останніх публікацій за проблемою тенденції щодо зниження обсягу рухової активності студентів, наголошено, що студентська молодь не цікавиться змістом обов’язкових урочних форм фізкультурних занять. Проведено теоретичний аналіз досліджень із питань формування моти- вації в студентів закладів вищої освіти, що дало змогу визначити високу зацікавленість фахівців у питаннях залучення студентів до здорового способу життя. Досліджено особливості прояву мотивації до занять фізичною культурою й спортом у юнаків і дівчат. Висновки. Серед мотивів, які спонукають студентів до занять фізичною культурою та спортом, визначено зміцнення здоров’я, отримання задоволення від занять, отримання оцінки, використання отриманих знань, умінь і навичок у повсякденному житті, покращення настрою та самопочуття в процесі занять, виховання рішучості й самодисципліни. Отримані результати стали основою розробки технології корекції фізичного стану студентів у процесі фізичного виховання з урахуванням їх мотивації до фізкультурно-оздоровчих занять.Topicality.The peculiarities of the process of physical education of students of artistic specialties are represented by a limited number of works, in which the certain issues of improving skills and physical fitness in general are solved. The article is devoted to the issue of students’ motivation to practicing sports. It is determined that an individual’s level of motivation is the basis of the formation of a productive educational environment in physical education classes in the education system and other forms of activity. The Objective of the Study is to determine the motives for physical education among students in order to individualize physical education classes. Material and Research Methods. To accomplish the tasks of the research we have applied: analysis of scientific and methodological literature and documentary materials; social research methods; methods of mathematical statistics. Statement of the Main Material. The analysis of the latest publications on the problem of decreasing the volume of physical activity of students is carried out, it is noted that the student youth is not interested in the content of the obligatory lesson forms of physical education classes. The article emphasizes the need for comprehensive approach to increasing the efficiency of the process of physical education of students of artistic specialties. The authors investigated the features of motivation to engaging in physical culture and sports in boys and girls. The reasons that motivate students to engaging physical culture and sport include: health promotion, fun from the activities, obtaining exam, the use of the acquired knowledge and skills in the everyday life, improvement of mood and well-being in the course of practicing, training determination and self-discipline. Conclusions. The obtained results became the basis for the development of technology for correction of the physical condition of students in the process of physical education, taking into account their motivation to physical education and recreational activities
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23686
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2019, № 35

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019_35-31-35.pdf250 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.